• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

Shit nu skulle D gå o lägga sig. Han stod i badrummet och så ropade han. När jag kom in så säger han.

-jag tänkte att du kunde komma hit och böja dig framåt och så drar han ner kalsongerna *asg* (om ni undrar varför jag försvann ett tag).

Det är vår nu tjejer. ÄNTLIGEN känner jag igen min man hihi

• Anja 19 juli 2008

flamora

jag undrar hur många ggr de kommer lura dig...

Antagligen gör de så här varje helg nu, för att du ska sluta bry dig, så när de gör det sista gången så kommer du inte att reagera och DÅ tar dom dig...

fast det är liiiite trist att du kan räkna ut när det blir eftersom tärnan ska iväg.

(tänk om det bara är som hon luras, hon har kanske hittat på datumen, hon kommer kanske inte alls hem så sent som hon sagt) Har du tänkt på det flamora, hihi...

• Anja 19 juli 2008

jaså oj nu ser jag ju att nästan alla försvunnit!

Tänk vad man missar för att man har en vårkåt m2b.

helt ensam blev jag alltså nu, eller? Eldhav, du är kanske kvar

• EldHav

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-28 22:59:24 följande:

jaså oj nu ser jag ju att nästan alla försvunnit!Tänk vad man missar för att man har en vårkåt m2b.helt ensam blev jag alltså nu, eller? Eldhav, du är kanske kvar
    Nä, men nu är jag kvar Härligt med vårkänslor! Här har vi en man som alltid har vårkänslor i kalsipperna Just nu är Tant Röd på besök, kanske för sista eller näst sista gången! I alla fall på 9 månader

Dottern har feber till o från sen 2 dagar, hoppas det ger sig snart. Hon är bara 15 månader.

M2B ska väl bråka vidare med PayPal idag, de släpper inte betalningen, även om vi fixat med koden de skickade, och laddat upp personbevis o gejjer. NU har de kommit på att jag loggar in på PayPal via en IPadress i Sverige, och inte Kina, som de registrerat mig på... Typiskt att det ska va enda sättet att få fram pengarna!!
  • Englali

God morgon!

Eldhav: Jag har allergi... usch o fy! Men jag startade med mina mediciner ganska långt innan "säsongen" drar igång och då brukar det hålla sig ganska ok. Men visst rinner ögonen och jag nyser x antal gånger per dag!
    Jobbar ni på en liten till eller?? Härligt!!

Anja: Vilken man du har
    Ang. kronan... kul att man tänker så olika men ändå pratar om samma sak. Nej, den kronan är lite för mkt "krims-krams" för min del. Det ska vara stilrent o klassiskt you know

Ny dag o nya bdu (på huset alltså, förhoppningsvis)
    Vi får väl se om jag är husägare ikväll eller inte!

• Pumpkin

Godmorgon!

Anja: Du tror inte att din sambo kan hålla en kurs med min sambo?

Englali: Vi håller tummarna för budgivning och hus!

EldHav: Usch så bökigt det verkar vara för er att få ordning på det där!

• KKC

God morgon!

Shit vilken dag det var igår! hann inte ens gå in å läsa här, idag blir det nog en mellan dag...

Nu har vi fixat på vår veranda, terassen är tvättad med vår nya högtryckstvätt alla möbler är oljade, ska bara slänga allt skräp som vi plockat i ordning och tvätta balkongen med så är jag nöjd!
    sedan är det ju detta med rabbatterna kvar... jag har verkligen ingen koll på vad som är ogräs och inte men måste börja rensa till helgen! sedan ska vi göra ordning växthuset med..
    Är det någon som har koll på om man kan sätta ut tomater, gurka mm nu?? (i sthlm)

Borde ha mina klänningar på fredag om dhl levererar då, är ju klämdag... hade nog haft dem redan på torsdag om det inte vore röd dag... är sååå nyfiken!!

Englali: Hoppas det går vägen med huset! Budgivningar är helt värdelösa, man får ju ont i magen Håller tummen för er!

EldHav: Verkar ju jätte konstigt det där! Hoppas att det löser sig!

Anja: Jag önskar snarare att jag var som din m2b Skulle glädja A iaf

• Anja 19 juli 2008

Goodmorgning alla

Här strålar solen och humöret är på topp... Här har vi redan börjat skicka små gulliga sms till varandra idag. Mysigt!

Englali, haha jag det ÄR verkligen kul OCH intressant, för just denna krona tycker jag är stilren, tycker däremot att såna i solid metall typ ser jobbiga och pretentiösa ut, inte alls stilrena *asg*

Jag håller stenhårda tummar för att ni är husägare t kvällen. Sååå roligt det vore... ser redan fram emot alla före och efterbilder

Pumpkin

Visst, jag säger till Daniel att kontakta Lasse

KKC

Ska du oxå vara med på kursen då eller

• Anja 19 juli 2008

KKC så duktig du varit! Impad!!!

Du kan väl komma förbi här och fixa min uteplats oxå

• Pumpkin
    KKC: Låter som att du jobbat hårt!

Anja: Toppen! Det skulle behövas, kanske skulle jag behöva en snabbkurs också - av dig?
    Satt och funderade på det där igårkväll, sex har blivit något nästan onaturligt och tabu hemma hos oss. Som att... Ja, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det faktiskt. Inte naturligt i alla fall.
Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.