• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

Ojojojoj fånigt m sex-sms nääääää inte alls... kan verkligen få mig att gå igång. Släpp loss bara

• Bellanote

Skit dator..

pumpkin är det inte frustrerande att inte ha sex på så länge??
    om ni inte har haft sex på så länge nu kan ni inte typ göra ett kyskhets löfte nu då innan bröllops natten? typ inget sex innan dess och lixom bygga upp det? mig hade det fått att vilja ha sex järnet när man vet att man inte får, om du fattar?!

• Englali

Hej tjejer!

Näe... budgivningen är INTE klar och jag blir tokig, den går så jäkla långsamt fram... idag svarade budgivare nummer 2 på det budet vi la i fredags, de höjde... vi höjde över efter ngn timma. Detta var vid 10-tiden i dag på förmiddagen och sedan dess har det varit stendött!! Hur lång betänketid ska de få egentligen?? Så un står vi här med högsta budet iaf.

Anja: Trist att ni fick nalla från bröllopskontot. Men 23-30000 per månda är väl inte så illa??

Pumpkin: Sex sms är väl härligt... de ska vara lite lagom porriga. Min A skickar det inte allt för ofta tyvärr. Men vi har våra små "kodord" ang. sex i sms, data o så... och det kan det bli en hel del av

Min darling är och hämtar Thai mat. Han har varit i Halmstad idag och skrivit på kontrakt för fast anställning. Det är eg. drygt 2 månader kvar på provanställningen men de ville vara säkra på att inte fölora honom så de ville skriva direkt. Så blev det en härlig löneförhöjning också tack vare att han presterat så mkt mer än vad de kräver av en "nybörjare".
    Så vi får fira med lite god mat ikväll kände vi!!

• Bellanote

Englali härligt.. synd att ni inte fått besked om huset ännu. .

• Pumpkin
    Bellanote: Det är frustrerande att inte tycka att det är frustrerande att inte ha sex på länge.
    Kyskhetslöfte skulle hetsa mig också, OM vi hade ett aktivt sexliv innan. Jag menar, nu är det ju inga problem att fortsätta såhär så inget skulle bli bättre av det just nu.

Englali: Härligt ja, men det känns lite konstigt. Kanske för att vi (eller i alla fall inte jag) inte ser på varandra som sexuella varelser just nu. Tidigare har jag inte tyckt att det känns konstigt, så det beror säkert på det.

Trist med budgivningen, man blir så ARG på mäklare ibland

Ikväll har vi varit ute och åkt inlines i drygt en timme, det lär kännas imorgon
  • EnaOline

nu är datum bestämt: den 12:e juli gifter jag mig med min underbara!

• Bellanote

Pumpkin men kramas ni och pussas varje dag då? el är det bara sexet som fattas?

nehe nu ska jag ut och gå med hundarna var och sola innan och hann få lite färg på magen

• Pumpkin
    Bellanote: Jadå, vi gosar, kramas och pussas. Det är bara sexbiten som inte funkar just nu.
  • EnaOline

angående sex, får jag fråga hur ofta ni ja ni vet.. för oss är det olika ibland väldigt ofta, ibland kan det dröja två månader. Vi kramas, gosar, pussas väldigt mycket, det är väl normalt eller? hihi

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.