• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin
    Brud 080524: Du bräcker oss allihop Nära nu!

Flamora:
    Hehe, de försöker psyka sönder dig
  • Flamora

Jag kommer att vara ett vrak när det är dags för bröllop!!

• Brud 080524

Flamora - man kan aldrig slappna av. Jag trodde ju min var över men jag fick ju en till i fredags!

Pumpkin - Japp nu är det nära. Kommer bli en helg i bröllopets tecken nu vid 1:a maj. Är ju så mycket man måste fixa med nu som blir lättare att ta tag i när det är lite längre ledighet!

• Flamora

Hrm, nä det är väl så... Tror fortfarande att det blir den 5/7, men man vet ju som sagt aldrig. Jobbigt om de ska hålla på så här varje helg... :-P

Brud 080524 skrev 2008-04-28 22:08:44 följande:

Flamora - man kan aldrig slappna av. Jag trodde ju min var över men jag fick ju en till i fredags! Pumpkin - Japp nu är det nära. Kommer bli en helg i bröllopets tecken nu vid 1:a maj. Är ju så mycket man måste fixa med nu som blir lättare att ta tag i när det är lite längre ledighet!
  • Flamora

Nä, sista avsnittet av Prison Break nu. Ha d gött!

• Englali

Här börjar det bli dags för att gå och lägga sig...
    Hoppas så mkt att den förbaskade budgivningen tar fart eller allra helst får ett slut i morgon. Shit vad det tär på en... att hela tiden tänka på det. Känner riktigt hur ofokuserad jag varit på salongen idag... haha, stackars mina kunder (nejdå, lovar att det inte gått ut över dem)

Ja ni tjejer... det börjar närma sig för oss alla. Det trodde vi inte i höstas, att tiden skulle gå så fort men nu sitter vi här med tusen saker på "to-do-listan"

• Englali

Nu blir det sängen och en bra film här.
    Natti natti!

• EldHav

Hej girls!

Bara jag som har världens pollenallergi?! Ögonen kliar så jag vill riva ut dem... Näsan kliar och halsen kittlas... Tur vi ska va på Island, inget pollen! Kanppt i alla fall
    Köpte underkläder till bröllopet idag! Och silikoninlägg för att häva tyngdkraften lite

Vi har kvar:

Fixa musik till festen (playlist/CD)
    Bordsplacering
    Få klänningen
    Prova ut kläder till M2B
    Göra klart fest- och vigselprogram (inkl bestämma språk på vigsel och vilken musik/psalm)
    Boka tid för ögonfrans och bryn färgning
    Boka tid för brunsprayning
    Transport Kyrka-Fest
    Bröllopstårta
    Bröllopsnattens övernattning

• Anja 19 juli 2008

englali

aha jaså! hihi det är den enda typen av brudkronor som jag tycker är fina så det var nog därför jag tänkte på en sån, just eftersom du gillar burrfrisyr så känns det så älvalikt på nåt vis. Var nog därför jag fick visionen av en lätt, älvalik krona oxå

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.