• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin

Så där, den 5 juni ska jag iväg och träffa Lina för konsultation! Ska köpa på mig löshår innan dess, hon jobbar gärna med det men tillhandahåller det inte själv.

• Anja 19 juli 2008

Åh shit

jag sitter här nu (Daniel har precis stuckit) och VRIDER mig i plågor *asg*

Det blev ett REJÄLT sexäventyr kan jag lova. Anledningen till att jag knappt står ut nu är att D tog foton när vi körde doggystyle hahaha och nu skulle jag titta på dem och då ser jag att den jä..eln tog visserligen ett par foton men resten har han FILMAT å jag hade INGEN aning och det är INTE kul att se hur man beter sig alltså. Sååå hemskt *asg* *asg*

tjejer, nu blir det ALLVAR MED BANTNINGEN IGEN. Fy f...n

• Anja 19 juli 2008

usch alltså... fniss fniss kan inte sluta skratta.

Jag är helt genomsvettig... och hungrig. Måste ta mig nåt att äta nu

• Anja 19 juli 2008

Men pumpkin

inte behöver väl du löshår? Det som kostar så mkt.

Du har ju tjockt, långt fint hår... min frisörska sa att jag absolut inte behöver något löshår, att allt mitt hår blir en riktigt rejäl uppsättning.

Tänk på att man lägger upp håret på spolar osv, får ju massor av volym och sen fixar o trixar dom ju med det så t.om ett tunt hår kan se fylligt ut!

Lägg inte ut onödiga pengar menar jag

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-28 13:04:44 följande:

Åh shit jag sitter här nu (Daniel har precis stuckit) och VRIDER mig i plågor *asg*Det blev ett REJÄLT sexäventyr kan jag lova. Anledningen till att jag knappt står ut nu är att D tog foton när vi körde doggystyle hahaha och nu skulle jag titta på dem och då ser jag att den jä..eln tog visserligen ett par foton men resten har han FILMAT å jag hade INGEN aning och det är INTE kul att se hur man beter sig alltså. Sååå hemskt *asg* *asg*tjejer, nu blir det ALLVAR MED BANTNINGEN IGEN. Fy f...n
    Shit pommes fritt!!!

Det är nog det sista jag vill se. Mig själv på film när vi har sex...

Ihelgen mellan lördag o söndag var vi ju barnlediga
    Aj aj aj aj aj.... Glad att jag kan gå någerluda bra
  • Anettan73

Fick en kund

MAn kan ju säga som så att nu är heeela husen invigt... Nä usch som jag blottar mig hi hi hi hi...

Men det var läääänge sedan vi hade så bra sex om man uttrycker det så. Var ju gravid i 9 mån sen har vi aldrig lämnat bort alla barnen samtidigt och Thea är ju 14 månader. Så vi hade ju en del att ta igen....

Man blev nästan lite ny förälskad igen ju...

På köpet när vi vaknade så sade Tobbe. Ja du om 3 månader så e d vi som vaknar upp nygifta... Blev helt svettig av nervositet.. 3 månader e ju för fan ingenting ju...

• Pumpkin
    Anja: Hahaha, kan tänka mig att det är svårt att hålla sig för skratt när man ser sånt, men fyyy så hemskt!  Skulle aldrig vilja se en film med mig själv i "huvudrollen"

Jo, jag har nog bestämt mig för att jag vill ha löshår, inte bara nu utan även sen då och då liksom, så då känns det OK att köpa det nu. Kanske. Är inte 100% säker än
    Jag ska (som det känns nu) troligtvis ha en ganska så utsläppt frisyr, så då kan man ju inte bulla upp det på samma sätt liksom. Men vi får se

Anettan: Härligt att vara nyförälskad
  • Anja 19 juli 2008

jag vet...

tre månader är verkligen INGENTING och jag har MASSOR att fixa!!!!

shit! Det är ju otäckt, haha...

Härligt med lite barnledigt så man kan ta igen allt man missat

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

aaah då är det nog en annan sak förstås, man vill ju ha ett riktigt rejält hårsvall om man har det utsläppt

• Pumpkin

Ja, det vill man

Och jag har funderat på att köpa löshår rätt länge, tycker det kan vara kul att ha det när man vill vara extra fin osv

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.