Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Det låter som att jag får ge mig då.. Vi får nog ha både dessert och tårta. Verkar som att det är det vanligaste. Jag har ju dessutom bestämt mig för att skita i allt vad dieter heter den dagen..
Det låter som att jag får ge mig då.. Vi får nog ha både dessert och tårta. Verkar som att det är det vanligaste. Jag har ju dessutom bestämt mig för att skita i allt vad dieter heter den dagen..
Det där med snacks-bord har jag tagit för givet att restaurangen fixar det, eftersom det är de som står för baren.. Men får nog dubbelkolla det där.
Anjs, vad ska ni ha för meny?
Shit, Nienna. Det där är inte kul. Men vansinnigt gott.
Det där lät ju hur gott som helst. Vi har också funderat på oxkött av nåt slag, men jag gillar ju inte när köttet är rött, det måste vara stekt rakt igenom. Det kan ju bli fel om jag säger att den absolut inte får vara röd, om gästerna sen tycker att den var alldeles för välstekt..
Har du haft en mysig dag med Ivan, Anja?
Nä, våfflor är ju ännu drygare att stå och göra. De blir ju aldrig färdiga..
Vad ni än tar, så ta inte den hälsosamma kycklingburgaren på MAX, den är skiiiit äcklig!!!
Jag hade nog tagit Pizza.=)
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-12 16:15:54 följande:
Så jäkla typiskt, Pumpkin!! Jag som trodde att sånt bara hände mig! haha
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-12 15:56:10 följande:
mmm. Själv sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 17, så jag kan slänga in min alldeles egenhändigt gjorda Vikväktarlasagne i micron!!! Vi hade den till middag igår, blev hur gott som helst. Och så lite Ruccolasallad till med körsbärstomater.