God morgon!
Här är det SPÖREGN, blixtar o muller! Uscha, hade så gärna legat kvar i sängen i morse när man hör att det är sådant väder utanför.
Snitte: Jag är väl inte sådär superförtjust i att lägga make, men jag kan ju. Har ju gått utbildning (både klassisk och foto, fest, brud) och ska gå ytterligare en ren makeup-artist utbildning til hösten. Är ju mest för att jag jobbar med det jag gör, då ingår det ju att man ska ha kunskap i det. Vissa mer... vissa mindre. På salongen jag jobbar satsar vi jättemkt på just make up sidan nu så alla utbildar sig extra och vi håller makeup kvällar/utbildningar för våra kunder.
Jag ska lägga min make tillsammans med min kollega som gör håret, tror det blir så iaf. Vi ska hjälpas åt.
Anja: Vore ju toppen om du kunde slippa korsetten! Vi ska heja på dig här så du kan gå ner dina kilon. Men alternativt är väl kanske att du redan nu kollar med en sömmerska iaf, så att hon/han är beredd om det inte skulle fungera... så det finns tid att sy i korsettsnörning menar jag...
Nu åker jag och jobbar. INTE motiverad, och spec inte när A ligger nerbäddad i sängen o sover sååå gott! Jag vill med
Ha en bra dag!