• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Englali

Nu har vi varit o grillat lite o bara haft det mysigt. Känner hur det hettar lite på kroppen efter alla timmarna på sjön. Solen tar så extremt där ute utan att man känner det... men härligt är det! Badandet var ljuvligt

Pumpkin: Du sparade på telefonsamtalet till i morgon eller?

I morgon går vårat osa. datum ut... alla har ännu inte svarat. Det är två par och två singlar som inte hört av sig ännu, så rätt bra iaf.

• Pumpkin

Japp, jag sparade det till imorgon. Vill ha Lasse nära när jag ringer.

Härligt dag ni har haft

Nu ska jag sussa också, jobb imorgon ju

Sov gott!

• Englali

Japp, en underbar dag!!

Ok men det kan jag förstå, att du vill att Lasse ska vara hemma.

Ska också krypa till sängs snart. Men i morgon har jag faktiskt lite sovmorgon, har unnat mig det. Behöver inte gå upp förrän 08.30, börjar vid 11.00. Så skönt, det förlänger helgkänslan lite!

Natti natti!

• Nienna

Pumpkin - Jo, jag har varit vaken länge! Skjutsade Ella till skolan vid 8 för hon missade taxin. Hon är en typisk Alfons Åberg, som "ska bara" och i morse "skulle hon bara" rita lite fast jag sa att hon var tvungen att gå ut och ställa sig vid vägen...

Jag och Neo skulle egentligen åka till Strömsund och lämna in sambons bil på verkstaden, men sambon åkte själv så nu ska vi bara ta det lugnt. Det blåser något fruktansvärt här idag, så vi håller oss nog inne. Ev. blir det en sväng och se om de har nån torkvinda på sågen i Föllinge (allt-i-allo butik), för vår gamla har gått sönder...

• Pumpkin

Fniss, det är inte lätt när man "ska bara"

Här blåser det också, men det är varmt i alla fall. Inte som i Kiruna, där de vaknade upp till minusgrader och närmare 1 decimeter snö...

• Anja 19 juli 2008

Godmorgon, har inte läst det ni skrivit ännu men jag ska snart göra det... Måste bara RASA lite, för jag är så jä..la förbannad!

Igår fick daniel äntligen tag i sin styvbror (eller rättare sagt hans fru) och han passade då på att fråga ifall hon visste ifall hans pappa och fru kommer.

(Daniels pappa alltså, de har ju ej pratat på flera år men jag har ju skrivit brev till dem och skickat foton på barnen osv och nu sträcker lixom daniel ut en hand och jag skrev även ett litet extra kort till dem inbjudan om att detta kanske kunde vara början på ett umgäng mellan oss så att de får lära känna våra barn osv, satt och filade på det brevet LÄNGE för att det skulle bli helt rätt.)

Iallafall så säger då styvbroderns fru att han slängde det utan att ens öppna det (hade ju transparenta kuvert så man såg ju att det stod Vi gifter oss) och att ingenting kan rubba honom, han är ju som han är. Typ...

Så nu är jag galet arg, rasande besviken och lider så ofantligt med min älskade. Hur f..n kan man göra så mot sitt barn????

Det är obegripligt och jag vet att det solkar ner allting för Daniel.

Fy så jä..la lågt, ruttet och omoget. Det är inte klokt!

(men nu vet man ju verkligen var Daniel har sitt temprament och sin långsinthet ifrån iallafall)

• EnaOline

Anja 19 juli 2008

usch! Ni får vara glada att ni slipper dem istället, de är inte värda att ha er i sina liv!

• Anja 19 juli 2008

Med tanke på att inte ens föräldrarnas död berörde hans pappa, fick honom att åka på deras begravningar, höra av sig till sina syskon i hemlandet så lär ju INGENTING få honom att mjukna.

Det sjuka är jag bara att jag VET hur mycket han älskade Emil, de träffades ju flera ggr i veckan ända tills Emil var 3,5 år. Hans farfar var som tokig i honom, ringde jämt, var sååååå stolt!

Hur KAN man lägga såna känslor åt sidan och vara rasande arg resten av livet!???

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.