• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

Hej pumpkin

här händer inte mkt... Alice är hemma, ont i öronen o feber. Daniel kom precis hem och avlöste mig, så jag ska sticka till jobbet nu

tjingeling... ses säkert senare idag!

• Pärlplattan II

Anja - den är pampig den där. Man borde lära sig spela orgel.

Pumpan - Här händer det inget mycket heller. Peter har just bakat en tårtbotten, den blev bränd, så vi får fika upp den ikväll när pappsen kommer med sin flamma som vi inte träffat men som kommer på festen, så det gäller ju att göra ett bra intryck :-P Funderar på att starta festprogramsomslagstillverkningen nu.. typ.

• Pärlplattan II

....nu blev jag sådär nervös igen, när jag börjar tänka på att det faktiskt är dags snart....

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-27 12:52:29 följande:

www.youtube.com/watchAlltså vet ni, jag ÄLSKAR denna... denna kille är ju GRYM...Vilken känsla. Måste erkänna att mina ögon blir HELT tårfyllda när denna spelas. Den väcker verkligen nåt i mig!Så det är väl livsfarligt med ICKE vattenfast mascara, ifall den ska bli sabbad och börja rinna redan vid ingångsmarschen lixom *asg*
    Den är helt fantastisk!!!
  • Anettan73

Låter som en fin fin bröllopsdag.

• Anja 19 juli 2008

Wife to be

thank you thank you thank you... såååå gullig du är

Perfekt!!!

Så bra det känns när man fixat såna där småsaker som gör så himla mycket i det stora hela

Det jag MÅSTE ta tag i nu är att hitta en sömmerska/kemtvätt/skräddare som kan sy upp och ev lägga ut min klänning nån cm om det behövs. (återstår att se veckan innan bröllopet) och lämna in förlovningsringen på upputsning

• soulmates

Oj, vilken aktivitet det är på den här tråden! Hinner inte ens läsa ikapp! Kul!

Anja, vilken fin make-up! Jag var oxå på make-up-store, men blev inte nöjd alls. Den make-up jag fick var inte alls som din. Och primer frågade jag om, men det hade de inte..

Det är jätte fina festprogram du gjort! Vad har du använt för dekorativt papper till dem? Var verkligen supersnyggt!

• furillen

nienna, verkligen superfin plats! både vackert och mysigt. det kommer nog bli hur fint som helst!

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.