• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

Jaaaa men lämna ÖVER isåfall... Önskar att jag kunnat lämna över åtminstone NÅGOT! Känner mig helt överhopad med saker att göra och Daniel har ju bestämt sig för att jag ska göra allt nu för han tycker inte att jag låtit honom vara med, vilket jag verkligen har försökt att göra. Så hur gärna jag än vill göra saker med honom eller hur gärna jag än önskar att han ville engagera sig mer så slutar det alltid med att det är mitt fel på nåt vis, hur jag än anstränger mig.

• Hedebris

hehe.. men är det inte så att när du lämnar över något till daniel så trivs du inte med resultatet :P

• furillen

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-28 12:35:14 följande:

Jaaaa men lämna ÖVER isåfall... Önskar att jag kunnat lämna över åtminstone NÅGOT! Känner mig helt överhopad med saker att göra och Daniel har ju bestämt sig för att jag ska göra allt nu för han tycker inte att jag låtit honom vara med, vilket jag verkligen har försökt att göra. Så hur gärna jag än vill göra saker med honom eller hur gärna jag än önskar att han ville engagera sig mer så slutar det alltid med att det är mitt fel på nåt vis, hur jag än anstränger mig.
    usch vad jobbigt det är när det känns så! jag har känt att jag gjort allt de senaste månaderna och vi hade ett gräl om det häromdagen. först blev martin jätteledsen men sen tror jag han fattade hur mycket det handlade om hans inställning för mig. så nu har han ryckt upp sig lite!
    det som funkade för oss var att ventilera och sen inte göra nåt bröllop alls på en dag (inte någon av oss alltså) och bara göra nåt mysigt ihop. påminna sig om varför man faktiskt vill gifta sig med varandra och att tänka på vilken fin dag vi kommer få som vi gjort tillsammans. låter lite pretto men funkade (iaf nu, får se om en vecka! )
  • Anja 19 juli 2008

Har inte lämnat över nåt som ska GÖRAS så att säga. Önskade att han skulle hjälpt mig med festprogrammen, han såg ju precis hur de skulle göras men jag bad en väninna om hjälp istället. Daniel skulle ha gjort det precis lika bra, är jag övertygad om, han är jättenoggrann o duktig lixom.

NÄ, det är såna saker som jag FRÅGAT honom om, som jag velat att vi skulle bestämma tillsammans, som han har gett mig såna förslag på att jag ibland inte vetat om han menat allvar. Vet inte om vi ser så olika på bröllopet o festen eller om han har drivit lite med mig. Men visst har jag blivit frustrerad ibland och detta har ju gjort honom arg o besviken.

• Anja 19 juli 2008

furillen

låter som att ni löste det på ett bra sätt Så himla skönt det måste kännas att Martin förstod hur du menade och faktiskt gjorde något åt det

• Hedebris

okej. då förstår jag.

jag hade ALDRIG pallat göra inbjudningskorten och sådant själv!!!

• Anja 19 juli 2008

Nä, det pallade knappt jag heller. Grät över dem ibland, men jag hade inte så mkt val. Nu har jag insett att jag inte fixar det själv så jag ber mina underbara väninnor om hjälp. De gör i stort sett allt jag ber dem om, och de vill verkligen vara delaktiga, så det är verkligen roligt

• Hedebris

jag vågar knappt be folk om hjälp. vet inte varför

• Anja 19 juli 2008

Hmmm det borde du verkligen göra! Tror du inte att de hade tyckt att det var kul att få bli inkluderade? Tänk på hur du själv hade reagerat om någon av dina närmsta vänner bad dig om hjälp med sitt bröllopsbestyr, visst hade du gärna hjälpt till om du kunnat lixom. Jag hade blivit jätteärad och glad!

• Anja 19 juli 2008

jättehedrad (inte jätteärad, fniss)

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.