Åh vad jag önskar att jag inte behövde jobba de närmsta två veckorna, känns som att jag har så mycket att göra! Vi ska ju inhysa min mor + sambo samt ena syster och ena bror här under bröllopshelgen och det ser ut som ett bombnedslag i hela huset! Vi har högar med tvätt som vi aldrig får bort ("sällantvätt" som jag kallar det, täcken, filtar, jackor, dukar osv). Måste ju prioritera jobb- och vardagskläder och det går ju minst en sån maskin om dagen, mer hinner man inte plus att det inte funkar att köra fler pga vårt dåliga vattentryck (egen brunn och pump som vi är två hushåll på).
Sen är vårt sovrum (stooort rum där vi har vår säng och ett jätteskrivbord och som man måste gå genom för att komma till barnens rum) till hälften belamrat med kartonger! Vi flyttade in för ett år sedan och har fortfarande inte fått upp dessa grejor, vi har helt enkelt ingenstans att göra av dem. Till sist är det gästrummet, samma sak där, fullt av kartonger som vi inte vet var vi ska göra av. Hur ska vi få nån ordning här på två veckor då vi jobbar hela dagarna båda två? Har bara lust att slänga ut alltihop...