Pärlplattan II skrev 2008-07-07 15:48:56 följande:
Nienna - Jag hoppas verkligen att ni får byta storlek! Man ska ju (förhoppningvis) ha ringarna hela livet, så det är ju klart man vill att de ska passa! Det är självklart - speciellt självklart är det ju att man vill att de ska passa på bröllopsdagen! Håller alla mina tummar och tår för att det ska gå att lösa för er!! Har nu redogjort, så gott jag kunnat, för vår underbara bröllopsfest! Det var helt perfekt och det är svårt att beskriva den där underbara känslan man hade hela dagen (och har fortfarande faktiskt). Ni får jättegärna läsa om det på min blogg: sagoland.webblogg.seNu ska vi åka iväg och lämna gästmadrassen till dess ägare, samt passa på att botanisera på godisfabriken till vår alldeles egna slappar dag/kväll vi ska ha imorgon då toastmaster lämnat oss åt vårt öde. Jag är verkligen helt slut i varenda kroppsdel och oerhört trött. Det märks att man inte är helt som vanligt än och lite otäckt är det att gränsen mellan att må bra och att bli destruktiv fortfarande är väldigt tunn hos mig själv.. Men, nu är det över. Jag skulle absolut inte vilja ha det ogjort - men det är ju en stor grej som tar mycket tid och kraft! Jag önskar verkligen er alla som fortfarande har det framför er en lika härlig dag som vi fick!!
Tack! Nu väntar jag med spänning och lite magont på svar...
Det låter som att ni hade en alldeles underbar dag!