Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Det får man säkert, kortare sträckor. Men nej, vi åker själva och gästerna får ta sig till feststället i vanliga bilar. Vi ska komma lite efter alla andra.
Det får man säkert, kortare sträckor. Men nej, vi åker själva och gästerna får ta sig till feststället i vanliga bilar. Vi ska komma lite efter alla andra.
Nja, det är ju ganska vanligt att brudparet kommer senare - glider runt på stan och njuter lite och så Sen mer eller mindre krävde våra toastmasters egen tid med gästerna
F*n så jobbigt - tjejen som skulle hämta bokhyllorna hos oss ikväll har inte hört av sig angående att byta dag för hämtning. Vi är ju inte hemma ikväll kom jag på imorse, så jag har mailat och smsat henne och frågat om hon kan komma imorgon istället.
Godmorgon brudar!
Missade en del igårkväll märker jag, var ju på Volkswagens 60årsjubileum Det var hur roligt som helst faktiskt, god mat och trevligt folk. Patrik Isaksson uppträdde också, tycker han är lite mysig faktiskt Kom hem ganska tidigt, men man är ju inte direkt pigg idag om man säger så - dricka på en torsdag när man ska jobba dagen efter är ingen hit
Englali: Jag har ju köpt mina skor på Wedins, de är från deras brudkollektion. Inte ett dugg "vanliga vita skor" tycker jag, de är i ivory dessutom Och billiga!
Jo, jag är här. Vet bara inte vad jag ska skriva
Känner mig nervös och orolig av någon anledning idag.
Den med brodyr på tyckte jag var finast
Svaret jag fick: Vi kommer. God jul och gott nytt år på dig med.
And that's all