Monken skrev 2008-05-30 22:27:50 följande:
Ja, jag hoppas det... Fick dessutom lite ringnoja nyss när jag såg en såå fin bild i en annan tråd! Men sansade mig. Jag tycker ju verkligen om min ring! Var tvungen att lägga in en ny bild i galleriet så kändes det bättre.Det märks i mitt inre att det inte är många dagar kvar nu... Hur ska dagarna innan bli när jag har fjärilar i hela mig nu??
Din ring är jätte-jättefin! Och du jag lovar, du skulle inte vilja ha någon annan! Jag gick och nojade likadant när vi beställt (men inte hämtat) min ring. Var nästan gråtfärdig och tänkte att jag kanske hade valt fel, att det fanns finare osv. Sedan när vi skulle hämta ut ringen så var den försvunnen! De letade i nästan en timme, och under tiden hann jag ju tänka "oj då, tänk om de måste beställa en ny, då kanske jag ska passa på att ta en annan..." Men i samma sekund som jag tänkte det, liksom högg det till i magen och jag kände att neeeej, jag vill inte ha någon annan! Det är meningen att jag ska ha denna!
Så när de till slut lyckades hitta den blev jag jätteglad.
Och det var skönt, då fick jag äntligen bekräftelse på att det var den ringen jag ville ha på riktigt.
Men det är med ringar som med klänningar... har man valt, så är det dags att sluta titta.