Temafärg: Rosa
Färgtema rosa här oxå
Rosa, ivory (vitt) och silver
Färgtema rosa här oxå
Rosa, ivory (vitt) och silver
hehe tjena Nienna
sommarbrud 080802
Tror att Kaiza syftar på detta meddelande i hennes gästbok, från dig:
Heej!
Diskuterade med min m2b och vi provmätte lite över köksbordet och i huvudet. Vi tror de kommer funka,så vi sattsar på dem.
Vi vill ha dem.
Var de 12st du hade?
Och 300kr sa vi!?
Mvh Steffi
Nu såg jag skillnaden... haha
det var SOMMARBRUD 080802 som lade bud, alltså INTE du, SUMMER 080802
Lätt att göra det misstaget, sorry!
a wife to be
så hade jag oxå tänkt göra skulle ha ceriserosa gerbera o vit brudorkidé som flöt på vattnet och så vita flytljus.
(tänk att du hittade dem på ÅHLENS av alla ställen )
Men så började jag tänka på hur varmt det troligtvis är den 19 juli så jag skippade de tända ljusen. Fast å andra sidan så kommer vi ju att ha kandelabrar... Hmmm
dock med tre ljus i bara och då kommer värmen högre upp *asg*
Det är iallafall gratis (AF-borgen står ju för det) och så lägger vi pengar på små centerpieces med ovan nämnda blommor istället
Blir nog bra det oxå. Slipper man köpa 12 skålar (vi har 12 runda bord med 8 personer på varje) osv...
a wife to be...
våra kandelabrar är sjyssta, skymmer inte, bara tre ljus på, inte sån där mega stor grej i mitten utan den står lite på sidan, ej helt centrerat. Själva blomsterarrangemanget står i mitten
Får du låna från jobbet då? Är ju isåfall helt super!!! Fast du har väl rabatterat pris, så då är det ju helt ok att köpa
Tjena igen
vi har inte bokat fotograf... vet inte om vi ska? Vi har en del hobbyfotografer i släkten och hade först tänkt klara oss på dem. Träffa dem en timme innan bröllopet för att ta lite bilder i närheten av kyrkan. Är ju precis vid stan så jag tänkte lite stadsbilder och lite bilder i grönskan.
Men jag vet inte...
nu börjar jag nästan känna att man borde ha en RIKTIG fotograf iallafall innan vigseln och under vigseln och precis efteråt.
Mer än så tänker jag inte bekosta för fotografier
shit vi har nallat så mkt på vår bröllopsbudget så vi ligger back typ 20.000. Fattar INTE hur vi ska fixa detta!!!
Ah gött, det är ju den största posten! Önskar någon i vår familj hade velat betala maten men ingen i vår familj har några tillgångar direkt.
Så vi betalar allt själva. Min mamma betalade min klänning