• Monken

Bröllopet inte värt vad det kostar! Tycker jag...

Kul att du tar upp det! Vi har diskuterat fram och tillbaka (i begynnelsen när vi gjorde budgeten) och kom fram till att vi nog tycker det kommer att vara värt pengarna. Vår stora post kommer att bli festen. Har "bara" bjudit 53 personer men väljer att ha festen på ett värdshus där de ordnar allt. Jag är en kontrollperson och om jag skulle göra mycket själv eller be våra vänner om hjälp skulle jag stressa sönder. Nu vet vi att vi får det vi betalar för och det känns mycket mycket bra!!

• Monken

Bra skrivet! Jag vet att jag också skulle ha gjort av med pengarna på annat De har ju en förmåga att försvinna helt spårlöst!

Vi gifter oss också 7 juni och jag ångrar inte en enda utgift ännu så länge!

LivetsLycka skrev 2008-04-13 12:56:47 följande:
    Nu är det två månader kvar till dagen D men jag tror att jag kommer komma ihåg hela det här senaste året då jag tänker tillbaka på vårt bröllop!Jag har pysslat, planerat och fixat under ett helt år och självklart känns det lite vemodigt att allt kommer vara över på en dag. Men samtidigt det är ju just för den dagen jag planerar och hela äventyret avrundas med en vecka i solen med min älskade. Alla inköp har jag gjort under tiden så var prislappen stoppar har jag ingen koll på och de pengarna skulle jag nog inte haft kvar på kontot iaf. Min klänning har hängt på sin krok i 9 månader och jag bara väntar på att få ta på mig den på riktigt. Dekoratoner som jag också köpt för en evighet sedan längtar jag efter att få duka med! Så just nu känns det HELT RÄTT men jag kon återkomma om tre månader! Då vet jag!
Svar på tråden Bröllopet inte värt vad det kostar! Tycker jag...