Inlägg från: 20080614 |Visa alla inlägg
  • 20080614

Vi som har brunt/rosa som tema... (del 2)

blivandefru..: Åh! Du måste berätta hur provdukningen gick! Själv sitter jag hemma och pysslar med festprogram, placeringsfavors och rispåsar i en enda röra varje kväll! Går lite framåt iaf men det känns som det är ganska mycket kvar fortfarande. Vad har ni för plan för dukningen?

Har förresten gjort blockljus med tryck, väldigt enkelt om man vill piffa lite och få ljusen att passa in i temat nästan löjligt mycket! Finns bild i mitt galleri om någon vill se. Förklarar gärna hur man gör också om ni blir sugna och inte hittat förklaringen på annat håll.

• 20080614

blivandefrularsed: Sitter faktiskt precis och funderar på hur vi ska sy våra löpare! Frågan är om de ska vara lika långa som borden, eller så långa som långborden eller ja.. Svårt sånt där. Annars händer det inte så mycket. Eller jo, vi har faktiskt gjort klart utsidan av festprogrammen också!

Funderar lite på servetter nu.. Svårt det där. Har också köpt arvservetterna, kanske skulle göra något liknande som du. Eller kanske med enkla vita servetter. Får fundera vidare..

• 20080614

Hej på er!
    Inte mycket aktivitet här i tråden.. Själv gifte jag mig för några helger sen! Helt underbart och en fantastiskt dag. Har lagt ut några kort på dukningen i mitt bildgalleri om någon är nyfiken

• 20080614

Blivande fru: Tyvärr är det inte så mycket ideer här, lite fler i gamla tråden tror jag.. Kanske något som kan komma till nytta iaf!

• 20080614

Augustibruden: Hm, vet inte om jag riktigt förstår vad frågan syftar på.. Är det vilka blommor vi hade valt till brudbuketten eller vilket band? Eller vilka färger?

• 20080614

Blivandefrularsed: Det råkar inte vara Caroline(som gjort buketten på bilden) som ska göra blommorna också? Det var hon som gjorde min bukett

• 20080614
    gottelina skrev 2008-07-01 15:24:40 följande:
    Vad är det du har som löpare?
    Jag sydde löpare av en ikea-gardin. Eller det var två gardiner som jag köpte för 249 kr. Blev riktigt bra, var lite struktur i tyget som bröt av snyggt mog linneduken. (tyckte jag iaf )
Svar på tråden Vi som har brunt/rosa som tema... (del 2)