Vi som har brunt/rosa som tema... (del 2)
Såg att den första tråden kommer att stängas inom kort. Öppnar därför en andra del.
Fortsätt dela med er av era idéer!!
Länk till förra tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m2667149.html
Såg att den första tråden kommer att stängas inom kort. Öppnar därför en andra del.
Fortsätt dela med er av era idéer!!
Länk till förra tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m2667149.html
Jag frågade vad alla som ska ha rosa/brunt tema ang val av blommor, dukning...
Jag ska ha den här buketten:
www.blomdekor.se/flash/brollop/images/28.jpg
Men, ljusrosa blommor. Rosen heter Heaven och är lite mörkare i mitten och ljusare längre ut. Där jag har handen ska ett brunt band viras runt och evenutellt ska det vara ett brunt band längre ner eller pärlor på tråd som det är på bilden.
Tärnans bukett ska vara lite mindre och utan pärlor på tråd. Sen blir corsaget av en ros.
Blivandefrularsed: Det råkar inte vara Caroline(som gjort buketten på bilden) som ska göra blommorna också? Det var hon som gjorde min bukett
Heaven är en sååå fin ros, den har jag oxå tänkt på
Men jag tror jag vill ha ngr vita rosor oxå i...hmmm sååå svårt att bestämma mig!
Vad är det du har som löpare?
20080614: Ser jättesnyggt ut. Snyggt med Pioner också. Finns nog tyvärr inte när jag gifter mig så jag ska ha gerberor istället. Grattis förresten. Ni är jättefina båda två.
Jag tycker rosa och brunt är kanonfint!
Var ju en rosa/brun brud själv:)prinsessbo.spaces.live.com/
Det finns bilder dels i ett album som heter "Rosa och brunt" samt i albumet "Vårt bröllop"
Nygift som hade brunt och rosa som tema, hade väldigt lik 20080614s dukning
Bider finns...
Jag har köpt crepepapper på bokhandeln, billigt som attan och det klipper vi till i lagom bredd, att de är lite "knöliga" gör det hela ännu bättre tycker jag...känner mig helnöjd! från början skulle vi ha sizoflor, men en rulle på 25 meter gick på 600 spänn....(fick inte köpa mindre)
Då skulle vi ha tapet, men så sprang jag på dessa...kanonbra, "rätt" brun färg blev det ju också, nästan exakt som festprogrammen....
Jo...pappersrullarna är på 2½ meter, vi klipper dom på mitten, då har vi mao 5 meter på var rulle, borden är två meter, så det blir ju perfekt, en bit på varje, vi ska ju dela på borden sen efter maten, så då blir det ju toppen att vi dukar var bord för sig så att säga!!
F*n va nöjd jag är!!