• bridesilly

Ni som har tändsticksaskar, hur gjorde ni?

Hur har ni gjort tjejer, ni som har dekorerat tändsticksaskar med papper och sådant?

Vill ha något att pyssla med

• Svar på tråden Ni som har tändsticksaskar, hur gjorde ni?
  • Kirsto

Nämen?! Har ni grönt och vitt som tema båda två? Inboxa mig era adresser bruttor så skickar jag bilden till er. Var snälla och skicka den inte vidare bara.

• Lövings

nej abslout inte. Vill du inte det så ska jag absolut inte skicka vidare den=) TACK.. skickar te dig nu..

• Lövings

tack så mycket. jättesnällt. så klart att jag inte ska skicka bilden vidare.
    är det du som har gjort den?

• Miss Blue

Kirsto - vilka fina saker du har i ditt galleri, jätteimpad!

• bridesilly

har inboxat dig nu

Kirsto skrev 2008-04-15 20:10:40 följande:
    Nämen?! Har ni grönt och vitt som tema båda två? Inboxa mig era adresser bruttor så skickar jag bilden till er. Var snälla och skicka den inte vidare bara.
  • Kirsto

Lövings: Inga problem! Ja, det är jag som har gjort bilden (fast jag lånade förstås originalsnirklarna från bröllopsbanken).

Miss Blue: Åh, tack! Vad glad jag blir!

• Miss Blue

Jag funderar oxå på att göra lite tändsticksaskar...har ni något tips på bra papper? Måste det vara tjockt?

• bridesilly

fick du min mailadress?

Kirsto skrev 2008-04-16 20:23:21 följande:
    Lövings: Inga problem! Ja, det är jag som har gjort bilden (fast jag lånade förstås originalsnirklarna från bröllopsbanken). Miss Blue: Åh, tack! Vad glad jag blir!
  • bridesilly

det räcker väl med lite finare panduro scrap book papper eller?
    Miss Blue skrev 2008-04-17 08:14:04 följande:

Jag funderar oxå på att göra lite tändsticksaskar...har ni något tips på bra papper? Måste det vara tjockt?
  • dita79

Hej! vad är tändsticksaskarna till?

• bridesilly

tja till dom som röker på i pauserna på bröllopet som en kul grej bara

• Kirsto

Miss blue: Är det mörkt papper behöver det inte vara så tjockt, men man vill inte att tändstickspojken ska lysa igenom bilden. Jag använde 220 g på pappret.

dita 79: Vi tände ljusen på borden med dem och lät några ligga framme på borden.

• dita79

Kirsto: vilken rolig detalj, har du några bilder på hur dom blev?

• paradisfågel

Åh vilken rolig detalj det här är nånting som jag definitivt kommer försöka mig på

• bridesilly

inget svårt, köpte scrapbook papper och ritade ut efter tändsticksaskarna, klippa och klistra

• Kirsto

dita79: Javisst! Det ligger en bild i mitt galleri!

Svar på tråden Ni som har tändsticksaskar, hur gjorde ni?