Ni som har tändsticksaskar, hur gjorde ni?
Hur har ni gjort tjejer, ni som har dekorerat tändsticksaskar med papper och sådant?
Vill ha något att pyssla med
Hur har ni gjort tjejer, ni som har dekorerat tändsticksaskar med papper och sådant?
Vill ha något att pyssla med
Nämen?! Har ni grönt och vitt som tema båda två? Inboxa mig era adresser bruttor så skickar jag bilden till er. Var snälla och skicka den inte vidare bara.
nej abslout inte. Vill du inte det så ska jag absolut inte skicka vidare den=) TACK.. skickar te dig nu..
Lövings: Mail är på väg!
tack så mycket. jättesnällt. så klart att jag inte ska skicka bilden vidare.
är det du som har gjort den?
Kirsto - vilka fina saker du har i ditt galleri, jätteimpad!
har inboxat dig nu
Lövings: Inga problem! Ja, det är jag som har gjort bilden (fast jag lånade förstås originalsnirklarna från bröllopsbanken).
Miss Blue: Åh, tack! Vad glad jag blir!
Jag funderar oxå på att göra lite tändsticksaskar...har ni något tips på bra papper? Måste det vara tjockt?
fick du min mailadress?
det räcker väl med lite finare panduro scrap book papper eller?
Miss Blue skrev 2008-04-17 08:14:04 följande:
Hej! vad är tändsticksaskarna till?
tja till dom som röker på i pauserna på bröllopet som en kul grej bara
Miss blue: Är det mörkt papper behöver det inte vara så tjockt, men man vill inte att tändstickspojken ska lysa igenom bilden. Jag använde 220 g på pappret.
dita 79: Vi tände ljusen på borden med dem och lät några ligga framme på borden.
Kirsto: vilken rolig detalj, har du några bilder på hur dom blev?
Åh vilken rolig detalj det här är nånting som jag definitivt kommer försöka mig på
inget svårt, köpte scrapbook papper och ritade ut efter tändsticksaskarna, klippa och klistra
dita79: Javisst! Det ligger en bild i mitt galleri!