T-shirt med eget tryck?
Har någon bra nätbutik sidor där man kan beställa t-shirts med eget tryck billigt!?
Har någon bra nätbutik sidor där man kan beställa t-shirts med eget tryck billigt!?
Jaa men frågan är om min m2b vill ha det hehe
Jessica o Daniel skrev 2008-04-24 14:52:33 följande:
vistaprint kanske?
Jag var där inne o kolla. men jag tyckte deras var svåra att göra Fick inte rätt på det
jag tyckte inte det var så svårt, men det kanske beror på hur petig man är? Tror inte vi fixar några t-shirtar i alla fall, först och främst ska jag få min kille att gå ner 20 kg
Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-24 15:43:47 följande:
Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-24 15:08:34 följande:
PRECIS samma problem har jag på sidan!!
Hehe lyckos dig tror inte min är särkilt intresserad *S* Hehe ska försöka tala med honom ikväll så får vi se
Det kan iofs vara lite häftigt om du har fram o han bak.. När ni går tillsammans. För då syns det hehe... Jag funderar på att beställa en ljusblå med vit text till mig men frågan är hur strl är..
Jessica o Daniel skrev 2008-04-24 15:52:47 följande:
Såg att det var någon som frågade vad man har på tröjorna från customizedgirl. Man gör texten själv så det är vilket man vill ha det. Vi tog tshirtarna/topparna som bara kostade 10dollar styck och dom var kanonkvalite
Den för tio dollar tog jag till mig, och en v ringad till m2b. Tog svarta med tryck fram till båda med texten "Just married". Min text i rosa, och hans i grönt. Jättefin kvalitet och normala storlekar. www.customizedgirl.com
Vi tog svarta tshirtar med texten just married i grönt. Grönt som är vår temafärg valde min underbara m2b