• Nikajo

T-shirt med eget tryck?

Har någon bra nätbutik sidor där man kan beställa t-shirts med eget tryck billigt!?

• Svar på tråden T-shirt med eget tryck?
  • Kärlek ger näring åt själen

Jaa men frågan är om min m2b vill ha det hehe
    Jessica o Daniel skrev 2008-04-24 14:52:33 följande:

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-24 14:48:36 följande:
    Men de kanske du kan ha ju..lr`??

Jag var där inne o kolla. men jag tyckte deras var svåra att göra Fick inte rätt på det

Bluebride skrev 2008-04-24 15:41:53 följande:
    vistaprint kanske?
  • Bluebride

jag tyckte inte det var så svårt, men det kanske beror på hur petig man är? Tror inte vi fixar några t-shirtar i alla fall, först och främst ska jag få min kille att gå ner 20 kg

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-24 15:43:47 följande:

Jag var där inne o kolla. men jag tyckte deras var svåra att göra Fick inte rätt på det
  • Jessica o Daniel

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-24 15:08:34 följande:

Jaa men frågan är om min m2b vill ha det heheJessica o Daniel skrev 2008-04-24 14:52:33 följande:
    jo det är sant.
    min m2b har iaf gått med på o ha en tröja efter vi gift oss iaf. ifall han får vara med o bestämma hur hans tröja ska se ut så,han vill helst ha trycket på baksidan o jag vill ha framsidan,men då sa ja att vi kan ju ha olika,de spelar ju ingen roll..
  • f1bride

PRECIS samma problem har jag på sidan!!

Pidis skrev 2008-04-24 14:18:47 följande:
    Jag kan inte registrera mig där Det står Invalid email/password/number. hela tiden fast jag skriver rätt

Hehe lyckos dig tror inte min är särkilt intresserad *S* Hehe ska försöka tala med honom ikväll så får vi se
    Det kan iofs vara lite häftigt om du har fram o han bak.. När ni går tillsammans. För då syns det hehe... Jag funderar på att beställa en ljusblå med vit text till mig men frågan är hur strl är..

Jessica o Daniel skrev 2008-04-24 15:52:47 följande:

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-24 15:08:34 följande:
    jo det är sant.min m2b har iaf gått med på o ha en tröja efter vi gift oss iaf. ifall han får vara med o bestämma hur hans tröja ska se ut så,han vill helst ha trycket på baksidan o jag vill ha framsidan,men då sa ja att vi kan ju ha olika,de spelar ju ingen roll..
  • bridesilly

Såg att det var någon som frågade vad man har på tröjorna från customizedgirl. Man gör texten själv så det är vilket man vill ha det. Vi tog tshirtarna/topparna som bara kostade 10dollar styck och dom var kanonkvalite

• Nikajo

Den för tio dollar tog jag till mig, och en v ringad till m2b. Tog svarta med tryck fram till båda med texten "Just married". Min text i rosa, och hans i grönt. Jättefin kvalitet och normala storlekar. www.customizedgirl.com

• bridesilly

Vi tog svarta tshirtar med texten just married i grönt. Grönt som är vår temafärg valde min underbara m2b

Svar på tråden T-shirt med eget tryck?