• pallesj

Min härliga mamma

Vilken go o snäll mamma du har, önskar min kunde engagera sig lite mer o vara lite mer glad åt att hennes dotter ska gifta sig Hon bara tjatar om att det blir dyrt för de fast vi sagt att vi inte har räknat med hjälp från nån, sen har vi ju sabbat deras midsommarplaner, känns inte kul att de tycker det är jobbigt Önskar hon var lite mer som din

• pallesj

Min svärmor bryr sig nog inte så mycket eller lägger sig iaf inte i nåt alls. Önskar bara min mamma ville engagera sig lite mer, min syster gifte sig förra året o det var lite mer engagemang där, bla var min syster hos mina föräldrar o gjorde make o hår men det tror jag inte jag får, sa att jag behövde nånstans o va men hon erbjöd inte deras lägenhet, vet inte om de kanske inte godkänt min blivande men de säger inget till mig isf, bara att de tycker det gått för fort o att vi då sabbar midsommar för alla, alla som vill fira där vi ska va o mina föräldrars resa, men hoppas hon blir bättre ju närmre det kommer iaf annars får jag bara stå ut, Som sagt hon gjorde ju allt förra året så varför måste hon i år igen hi hi

chickpea skrev 2008-04-14 16:49:24 följande:
    Hoppas din mamma inser vad hon missar genom att inte vara engagerad och glad! Det är verkligen hennes förlust i längden. Jag är glad att jag har min mamma, men allt är inte solsken för det kan jag lova. Min blivande svärmor är fru negativ in i minsta detalj. Finns där inget drama så skapar hon det. man blir såååå trött.
Svar på tråden Min härliga mamma