Vad ska ni ha för brudväska?
Vad ska ni ha för väska på ert bröllop?
Kom gärna med lite tips för jag har absolut ingen aning......
Vad ska ni ha för väska på ert bröllop?
Kom gärna med lite tips för jag har absolut ingen aning......
jag har just köpt min väska.. eller påse (finns i galleriet) Till en början tyckte jag påsar var fula och inte alls min stil, men ju fler jag såg.. detso finare blev de
Jag vill OCKSÅ veta när man ska ha väskan.. Jag tror man har den på festen?
Det var inte alls meningen att jag skulle ha en brudväska, men så en dag så fanns den bara där... Jag blev helt såld och var bara tvungen att köpa den. Bild finns...
Har inte alls riktigt kommit på vad jag ska ha i den, men det ger sig ju.
Innan ni lägger en förmögenhet på en speciell bröllopsväska.
Jag kollade inte en endaste gång i min supersnygga väska och eftersom vi var i en egen hyrd lokal bara med nära och kära så kunde jag lika gära haft vilken väska som helst vid ytterkläderna och toaletten om det var så att jag skulle begöva något. Nä, det var helt bortkastade pengar för det tillfället.
Nu köpte jag i och för sig en väska som jag även kan använda annars också så den var inte "bröllopig"
mika 080705 skrev 2008-04-15 22:23:14 följande:
Jag kommer ha en silverfärgad kuvertväska (se mitt bildgalleri)
Jag ska ha den som är i mitt galleri. Både jag o min Tärna kommer att ha liknande väskor. Börjar då fundera på om inte tärnan ska ha den med handtag och jag bara axelbanden *skrattar*
Jag kollade i ditt galleri......gillade din väska.
Har du valt ring än? Jag har köpt den med 3 stenar, superfin!
Jag tror att jag har bestämt väska nu och det kommer förmodligen att bli en "svart" väska i litet format som man kan ha användning för även efter bröllopet, det va någon som skrev det tidigare i tråden, ett jättebra tips-tack så mycket!
Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-16 10:45:58 följande:
Jag tänkte inte ha någon väska först, men så såg jag den som finns i mitt galleri och var tvungen att inhandla den. I love it
Jag har en cremevit kuvertväska som jag köpt från Glitter.
Jag köpte en kuvertväska på Tradera. När den kom hem såg den mer grådaskig/beige ut så nu letar jag en ny. Där i kommer jag ha: läppglans, nycklar, ev mobilen eller kamera, extra strumpor, lite smink och annat som kan behövas
Ja den är såå söt
Nej jag har ju inte det *skrattar*
Ja den med 3 stenar är super fin! Har en kompis som har en liknande så jag vet ju hur den ser ut irl. Men nu så börjar jag vakla lite om jag ska ha en sådan eller om jag ska ha en riktig sk aliansring (För mig sen är det ju aliansringar allihopa *S* Men den med flera stenar på rad som inte är facerade).
Ja det kan man också göra Jag kommer nog att sälja den ena väskan skulle jag tro efter bröllopet. Min tärna är lite osäker på om hon vill ha den efter eller ej.
jag hata väskor! :) så jobbigt att bära runt på saker....
mina tärnor ska ha allt jag behöver istället :)