Inlägg från: gustafmatilda |Visa alla inlägg
  • gustafmatilda

Morgongåva för en liten slant

Som många andra när det närmar sig bröllop har jag och min fästman väldigt tight med pengar. Jag hade först tänkt att skippa det här med morgongåva, men vill samtidigt ge honom något litet. Kanske har ni fler idéer än vad jag har, på vad man kan pyssla ihop för en liten slant?

Själv har jag funderat på att måla någon tavla kanske, men det blir svårt att gömma för honom...

Alla idéer är välkomna! =)

• Svar på tråden Morgongåva för en liten slant
  • gustafmatilda

Tack alla ni! Fler idéer! =)

Nygifta-tröjorna tror jag helt ärligt inte att någon av oss skulle använda, annars är det en kul idé. Jag ska fundera mer på det där med foto, jag har ju sysslat med en del sånt innan, så kanske det... Den där boken var en jättebra idé om det inte var så att jag gav honom något liknande när han fyllde år. Han fick boken 'Personligt' som man också fyller i, och visst tyckte han att det var jättekul, men jag vill helst inte ge honom en liknande present med bara några månaders mellanrum...

Några andra som har tips?!

• gustafmatilda

Oj det var längesen jag broderade, men det är ju en bra idé. Och jag har ju lite broderingstråd någonstans. Hmm, det får jag fundera på.

Något annat ni kommer på?

• gustafmatilda

Haha jag hade blivit jätteglad för ett rum fyllt med ballonger! Fast, min karl hade kanske inte heller sett meningen med det, som din... Tråkar :P Golf spelar han inte så det hade han förstått ännu mindre... Hmm... jag kanske ska måla lite idag, så får jag gömma det på säkert ställe när han kommer hem. Om jag kommer på något att måla dvs...

Har ni fler idéer så är det bara att säga till!

Svar på tråden Morgongåva för en liten slant