Inlägg från: Majsis2008 |Visa alla inlägg
  • Majsis2008

Maj 2008 del 4

nej jag har letat massa efter er...

• Majsis2008

Nån av er majbrudar som vet vad man mer kan ha för röd blomma i buketten? Större delen ska vara mörkröda blommor, men vill ha nån mer som är lite ljusare kanske...eller samma färg...nån som har nåt förslag? och som finns i maj...

• Majsis2008

min tärna ska sminkas o frissas samtidigt som mig, men vet inte vad frisören hittar på ännu..

• Majsis2008

usch jag är så nervös, tror min möhippa blir i helgen....om inte så är jag beredd på den varje helg nu...hua undra vad dom hittar på....

• Majsis2008

oj godis råttan, hade med varit jättenervöst, jag har ju i alla fall mer än en månad kvar. har du koll på allt nu då?

• Majsis2008

haha jag e med nervös, men jag vet nåt jag inte borde veta...

• Majsis2008

jag får panikattacker jag med titt som tätt. Hur många av er har haft sin möhippa? jag vet ju att min blir nästa helg, lite pirrigt

• Majsis2008

För jag såg en lapp när jag var hemma hos min kompis förra veckan och lämnade hennes hund med stora neon oranga bokstäver där det stog malins möhippa 3/5

• Majsis2008

vi har bara handlingen kvar, sen är det bara och köra...konsultation är inbokad om 2 veckor, lokalen är kollad, festprogram och bordsplacering klar så vi har koll på allt men ändå är man nervig...

• Majsis2008

att det ska vara så svårt att hitta på transport från rådhuset i göteborg. den vita limon som finns kommer kosta 2300 för 1 timma, som vi inte ens kommer använda, det känns rätt dyrt faktiskt. Och en vanlig taxi känns med svårt...vad ska man göra? Fixa ordning våran egna bil?

• Majsis2008

Oj, spännande för er som gifter er i helgen. har ju en hel månad kvar. Och känns som det ligger lite på is nu. Orkar inte planera hela tiden...för allt är ju planerat till punkt och pricka..

• Majsis2008

hej hej, nu har jag hittat tillbaka hit igen...är ju 17 dar kvar...men känner att det är nåt jag glömmer. men gjort 5 olika listor med saker att tänka på.

ni kanske har frågat det förut, men nåt tips ni som gift er har förutom att man ska njuta av dagen?

• Majsis2008

grattis lottis...kollade i ditt galleri, vi ska ha samma servettvikning du och jag...

• Majsis2008

nu är det bara 5 dar kvar...denna veckan är det fullt upp...

• Majsis2008

idag smäller d..och ja e så nervös,, därför man e uppe nu

• Majsis2008

Ja, våran dag var helt underbar...kommer vara på båda sidorna ett tag till men familjeliv lite mer sen kanske

Svar på tråden Maj 2008 del 4