Maj 2008 del 4
nej jag har letat massa efter er...
nej jag har letat massa efter er...
Nån av er majbrudar som vet vad man mer kan ha för röd blomma i buketten? Större delen ska vara mörkröda blommor, men vill ha nån mer som är lite ljusare kanske...eller samma färg...nån som har nåt förslag? och som finns i maj...
min tärna ska sminkas o frissas samtidigt som mig, men vet inte vad frisören hittar på ännu..
usch jag är så nervös, tror min möhippa blir i helgen....om inte så är jag beredd på den varje helg nu...hua undra vad dom hittar på....
oj godis råttan, hade med varit jättenervöst, jag har ju i alla fall mer än en månad kvar. har du koll på allt nu då?
haha jag e med nervös, men jag vet nåt jag inte borde veta...
jag får panikattacker jag med titt som tätt. Hur många av er har haft sin möhippa? jag vet ju att min blir nästa helg, lite pirrigt
För jag såg en lapp när jag var hemma hos min kompis förra veckan och lämnade hennes hund med stora neon oranga bokstäver där det stog malins möhippa 3/5
vi har bara handlingen kvar, sen är det bara och köra...konsultation är inbokad om 2 veckor, lokalen är kollad, festprogram och bordsplacering klar så vi har koll på allt men ändå är man nervig...
att det ska vara så svårt att hitta på transport från rådhuset i göteborg. den vita limon som finns kommer kosta 2300 för 1 timma, som vi inte ens kommer använda, det känns rätt dyrt faktiskt. Och en vanlig taxi känns med svårt...vad ska man göra? Fixa ordning våran egna bil?
Oj, spännande för er som gifter er i helgen. har ju en hel månad kvar. Och känns som det ligger lite på is nu. Orkar inte planera hela tiden...för allt är ju planerat till punkt och pricka..
hej hej, nu har jag hittat tillbaka hit igen...är ju 17 dar kvar...men känner att det är nåt jag glömmer. men gjort 5 olika listor med saker att tänka på.
ni kanske har frågat det förut, men nåt tips ni som gift er har förutom att man ska njuta av dagen?
grattis lottis...kollade i ditt galleri, vi ska ha samma servettvikning du och jag...
nu är det bara 5 dar kvar...denna veckan är det fullt upp...
idag smäller d..och ja e så nervös,, därför man e uppe nu
Ja, våran dag var helt underbar...kommer vara på båda sidorna ett tag till men familjeliv lite mer sen kanske