• Brud-08

Maj 2008 del 4

Tror inte att någon startat en fortsättning...

• Svar på tråden Maj 2008 del 4
  • Majsis2008

nej jag har letat massa efter er...

• Majsis2008

Nån av er majbrudar som vet vad man mer kan ha för röd blomma i buketten? Större delen ska vara mörkröda blommor, men vill ha nån mer som är lite ljusare kanske...eller samma färg...nån som har nåt förslag? och som finns i maj...

• lottis84

E det här ni är
    Idag kom vår tårtdekoration så söt var den, kommer bli perfekt längst upp på tårtan

• Brud-08

Oj, det där har jag inte tänkt på.. får se vad vi ska ha..

lottis84 skrev 2008-04-15 19:52:48 följande:
    E det här ni är Idag kom vår tårtdekoration så söt var den, kommer bli perfekt längst upp på tårtan
  • Brud-08

Satt och pratar med min tärna igår och hon vet inte hur hon vill ha håret, hur gör ni med er tärnas hår och smink??

• Majsis2008

min tärna ska sminkas o frissas samtidigt som mig, men vet inte vad frisören hittar på ännu..

• sviiden

Mina tärnor ska inte ha nån uppsättning, de ska bara fönas/läggas snyggt. Sminkas ska de också. Vi är sammanlagt 4 stycken som ska fixas samtidigt

• Nikajo

Jag har ingen tärna, men näbbarnas hår läggs samtidigt med mitt hos frissan innan. Dom skall locka håret och sätta fast tiaror på näbbarna.

• Majsis2008

usch jag är så nervös, tror min möhippa blir i helgen....om inte så är jag beredd på den varje helg nu...hua undra vad dom hittar på....

• Godisråttan

Hej tjejjer!
    Jag gifter mig 3 maj!2 veckor kvar!Weeehhhh!

Svar på tråden Maj 2008 del 4