Inlägg från: lottis84 |Visa alla inlägg
  • lottis84

Maj 2008 del 4

E det här ni är
    Idag kom vår tårtdekoration så söt var den, kommer bli perfekt längst upp på tårtan

• lottis84

Exakt en månad kvar idag... känner riktigt hur nervösiteten kommer smygandes... Var och pratade med prästen igår, det kändes både skönt och skrämande, för nu vet man att det närmar sig. Men det verkar vara en mycket bra präst och han gick igenom allt så det känns som vi är i trygga händer ialla fall.

Vad har ni som känns "jobbigast" just nu?
    Hos oss är det dansen... har inte valt någon låt än, snart dags att börja träna

• lottis84

20 dagar kvar (gifter oss den 17 maj) och man är superförkyld och febrig, inget kul alls, men det e ju bättre man får det nu än den 17:e

Har fått göra en kom ihåg lista så man inte glömmer bort något...
    Här e det vigsel och festprogramet som ska göra iordning och allt små pyssel.

Någon möhippa blir det nog inte för mig, men förra helgen överraskade våra föräldrar och systrar oss med att ta oss på tre rätters middag. Vi åkte en av båtarna som går mellan Helsingborg-Helsingör. Vi visste ingenting förrän vi kom på färjan... riktigt kul och mysigt, fick se solnedgången och allt!

• lottis84

Grattis till alla som har gift sig i helgen. Själv har jag 12 dagar kvar innan min dag e inne....

• lottis84

Lycka till alla som gifter sig idag, själv får jag vänta en vecka...
    Min sambo blev svensexad igår. Jag får nog ingen, men det gör inte mig något, medtanke på hur han mår idag....

• lottis84

Jag gifter mig också på lördag. Samtidigt som man har pirr i magen, så känns det lite overkligt att man snart är där, vi har hållt på att planera så läänge...

Vi har lite små pyssel kvar och idag var vi och inhandlade det sista... Har även semster nu vilket känns riktigt skönt! PÅ torsag ska jag i väg och vårda om både händer och fötter
    E bara rädd att det e något man har glömt...

• lottis84

Nä, vädret verkar inte bli så soligt för oss som gifter oss på lördag...Jag håller tummarna att om det ska regnar att det gör det under vigseln... vi ska också fotograferas ute och lite mingel innan middagen...

Annars så känns det som man har koll på allt.... tror jag

Offis skrev 2008-05-15 14:33:20 följande:
    Hej hej! Bara två dar kvar för min del och hur ser egentligen vädret ut? Vill verkligen inte att det regnar på lördag! Vi ska både ta kort ute och ha fördrinken ute...Annars är det full fart på allt. Det mesta börjar väl falla på plats. Ska provsminkas ikväll. Lycka till all ni andra som också gifter er på lördag!
  • lottis84

Nu har man blivit fru och man kan inte riktigt förstå det. Vi hade en helt underbar dag. Allt rullade på som det skulle och det var helt fantastiskt! Ska försöka lägga ut någon bild imorgon...

• lottis84

Nu har jag lagt in några bilder i mitt galleri....

• lottis84

Lycka till alla som gifter sig imorgon

• lottis84

Idag fick jag papper från vägverket om att förnya mitt körkort nu när jag har bytat efternamn. Men jag har inte fått något från skatteverket än.... någon som vet om man får något från skatteverket nu efter vigseln? När vet man att allt e klart?

• lottis84

Idag fick jag papperna från Skatteverket...

• lottis84

För mig tog det ca 1½ vecka.... tror det beror lite på hur snabb vigselförättaren är med att skicka in papperna å så det väl lite hanläggningstid...

• lottis84

Då var det dags för sista gänget idag. Njut av dagen och lycka till!

• lottis84

Nu e vi inne i juni och vår månad är förbi.... känns konstigt att vi nu alla e gifta. Jag hoppas att alla hade en underbar bröllopsdag. Min dag (17 maj) var helt fantastsikt. Har fortfarande svårt att titulera mig som fru

Någon som drar vidare till familjeliv sen?

Svar på tråden Maj 2008 del 4