• Brud-08

Maj 2008 del 4

Tror inte att någon startat en fortsättning...

• Svar på tråden Maj 2008 del 4
  • JhS2008

En månad kvar!!

Vad har ni kvar att göra??

• Champis_Sanna

En månad?! Nä lite mer än en vecka (Förstod att du menade dig själv men måste få ha kul också)

JhS2008 skrev 2008-04-24 21:57:28 följande:
    En månad kvar!!Vad har ni kvar att göra??
  • jessie77

Hej kära majbrudar!
    Var länge sedan jag skrev något här. Gifter oss 10 maj och det börjar närma sig :) Nedräkningen har börjat...17 dagar idag!

Det som är kvar är att fixa klart vigselprogram och festprogram och trycka dessa. Sitter och skriver några rader om varje gäst och det är inte det lättaste. Våra vänner känner vi ju men deras respektives intressen och yrken är vi inte helt på det klara med ;)

Känns som det mesta är under kontroll. Känner mig dock rädd över att ha missat nåt. Förstår bara inte hur jag ska kunna komma på vad jag kan ha missat :) Ni kanske kan dela med er av små detaljer man ska tänka på ;) hihihi

Har börjat drömma bröllopsrelaterade drömmar om nätterna. Känner att det börjar närma sig...

kram på er alla!

• Brud-08

Jag blir jätte nervös nu när jag läser alla inlägg,

Ska handla papper till gästbok idag, skicka iväg ett info brev idag, om kontanter och parkering m.m. Även handla det sista till toakorgarna..

åååhhh... nu pirrar det i magen..

• Syrran79

Tänk vad månaderna har gått fort. Helt plötsligt är det bara 22 dagar kvar till den stora dagen (17/5) man drömt om så länge. Jag tror att jag har koll på det mesta nu. Idag är det vigselprogrammen som ska göras. Ringarna hämtas på måndag (längtar!!)Sen en träff med prästen o sen är det dax.

• Nikajo

Vi har bordsplaceringen, och festhäftena kvar att göra. Sen är det en massa som skall handlas. Dukar/lakan, servetter, champagneglas...Får bli en dag på IKEA. Vi var och beställde m2bs vigselring igår. Han skall ha en likadan till som våra förlovningsringar. Min fick jag redan när han friade, men den lämnades in för gravyr samtidigt. Och förlovningsringarna lämnades in för puts. Gifter oss 17 maj!

• JhS2008

hihi, jo det närmar sig,
    vad har ni kvar att göra då?

Champis_Sanna skrev 2008-04-24 22:38:00 följande:
    En månad?! Nä lite mer än en vecka (Förstod att du menade dig själv men måste få ha kul också)
  • Maj10

vår präst vägrar utomhus vigsel!!! så nu 2 v innan letar vi NY präst... inte alls stressad. Jag hoppas att allt löser sig då jag imorgon skall prata med en annan präst..... med det är många konfiramationer den 10/5 SUCK. Och till saken skall tilläggas att han var inte bara super negativ utan otrevlig oxå, känns inte kul alls att vigas av honom....

• Champis_Sanna

VI håller just nu på och skriver ut alla festprogrammen med alla ändringar gjorda, sen ska vi fixa vigselprogrammen men det gör vi på måndag. Sen på tisdag får vi hämta nyckeln till lokalen men inte gå in där förrän mitt på dagen på fredag. Och då ska lokalen fixas. Vi ska fixa lite mer musik till kvällen också men sen är nog allt klart till den dagen
    Har ni mycket kvar?

JhS2008 skrev 2008-04-25 12:34:19 följande:
    hihi, jo det närmar sig, vad har ni kvar att göra då?
  • lottis84

20 dagar kvar (gifter oss den 17 maj) och man är superförkyld och febrig, inget kul alls, men det e ju bättre man får det nu än den 17:e

Har fått göra en kom ihåg lista så man inte glömmer bort något...
    Här e det vigsel och festprogramet som ska göra iordning och allt små pyssel.

Någon möhippa blir det nog inte för mig, men förra helgen överraskade våra föräldrar och systrar oss med att ta oss på tre rätters middag. Vi åkte en av båtarna som går mellan Helsingborg-Helsingör. Vi visste ingenting förrän vi kom på färjan... riktigt kul och mysigt, fick se solnedgången och allt!

Svar på tråden Maj 2008 del 4