Maj 2008 del 4
Tror inte att någon startat en fortsättning...
Tror inte att någon startat en fortsättning...
oj godis råttan, hade med varit jättenervöst, jag har ju i alla fall mer än en månad kvar. har du koll på allt nu då?
Oj, är det här ni är, jag som letat såååå
Usch, vad nervöst det börjar bli. Jag tyckte mig ha läget under kontroll, men nu ramlade taket ner i huvet på mig.
Måste sätta mig ner och göra en ny kom-ihåg-lista på detaljnivå.
En månad kvar, troligtvis möhippa i helgen...
*fjärilar i magen*
haha jag e med nervös, men jag vet nåt jag inte borde veta...
Exakt en månad kvar idag... känner riktigt hur nervösiteten kommer smygandes... Var och pratade med prästen igår, det kändes både skönt och skrämande, för nu vet man att det närmar sig. Men det verkar vara en mycket bra präst och han gick igenom allt så det känns som vi är i trygga händer ialla fall.
Vad har ni som känns "jobbigast" just nu?
Hos oss är det dansen... har inte valt någon låt än, snart dags att börja träna
Igår köpte jag korgar till näbbarna att ha rosenbladen i, som skall strös i kyrkan, och matchande större korg till såpbubblorna. Detta har jag letat länge efter, så det var skönt att få det gjort! Beställde underkläder att ha under klänningen på eliteladies.se också. Har redan köpt BH.n, men höfthållare, strumpor och strumpeband blev det. Trosorna fanns inte i min storlek tyvärr, så det skall jag köpa. Sen köpte jag skor till näbbarna med. Bara strumpbyxor kvar att handla till don, så är allt till dom fixat. Det artar sig!
Huga, vad nervöst det börjar bli.
Dryga tre veckor kvar.
Möhippan avklarades i lördags, helt suveränt rolig och solig dag!
Ska träffa fotografen idag, ena näbben provade sin kina-klänning igår, passade perfekt. Fick låna smycken av mamma, så nu är hela min utstyrsel färdig. Prästen får dock vänta då min m2b måste på arbetsresa precis då vi bokat tid. Sittordningen ska vi böra på på fredag, och försöka få ihop ett schema över dagen D och kolla lite vem som ska göra vad, detta är det enda stora som kvarstår.
Ett annat bröllop nästa helg, sen ska vi försöka "fly" till landet följande helg och slappna av, bada bastu och mysa, det skulle sitta sååå bra just nu.
Hur är det med er andra?
Nu är jag här också! Imorgon ska vi äntligen få träffa prästen och det är 10 dagar kvar till bröllopet, tror ni man är stressad? Vi har finslipat på festprogrammet och nu håller vi på och skriver ut dem, de blir jättefina! Sen har vi vigselprogrammet kvar och att dagen innan göra iordning festlokalen. Sen ska vi gå ner en trappa och kolla hur det går med blommorna mm.
Idag är det en månad kvar!!!!!!!!!
Och jag fick ett sammanbrott i tisdags.. Så mycket som inte är klart.. fick panik.. men satte mig ner och skrev ner vad som skulle göras och nu börjar det ordna upp sig.. Jag klarar knappt att jobba, vill bara hålla på att pyssla.
Godisråttan;Hur känns det för dig?? Du är ju snart där..