Maj 2008 del 4
Tror inte att någon startat en fortsättning...
Tror inte att någon startat en fortsättning...
2 dar kvar... Ojoj!
Hur går det för dig Godisråttan???
Ok jag erkänner, jag börjar bli lite nipprig... Det pirrar i hela kroppen.
Hur mycket får gå fel dessa dagar egentligen??? Ingenting går bra för oss
Bestman drog sig ur på ett fruktansvärt sätt, elvispen gick sönder och jag har massor med som ska vispas från tårtor till fyllningar, prästen har strulat och han förstår ingenting. Min faster som är stiftdiakon i Sthlm ska viga oss men det finns EN sak hon inte får göra... dock så vill inte prästen låta henne göra något utan hon kan få be en bön *SUCK* det känns verkligen som om världen är emot en... iaf när man blir förnedrad och får läsa "jätteroliga" saker om sig själv *NOT* Jag vill bara sova men inte ens det går.
Vi har oxå lite "oflyt" just nu...
Fick alla trycksaker från Spira i förrgår, och kikade i festprogrammen nu - tryckfel på en sida! *grrr*
Har mailat dem nu !
Hu jag var en "vecka efter" fram till igår då jag kollade almanackan och såg att det är 1vecka kvar och inte 2 som jag trott. Jösses vad nervös jag blev och sa att vi skulle nog avboka allt utom herrgårdsövernattningen och åka förbi rådhuset och bara skriva papper istället för att VF kommer till herrgården och viger oss. hihi...
Klart jag vill ha min klänning, blommor, vara fin i håret och allt och komma till herrgården och sätta mig i ekan med min M2B och åka ut på stenen ute på sjön och bli fru. Men jag blir sååååå pirrig. hihi...
Fullt upp från imorgon
Ringar ska hämtas
naglar fixas
Sista koll med frissan
Ögonbryn och fransar ska färgas
klänningen ska till sömmerskan sista gången för lite justering
ja, listan känns hur lång som helst! Fattar inte att ni som ska ha gäster och fest hinner med!
Hur länge har ni hållt på och planerat? Vi bestämde oss för ett par månader sen.
Hoppas alla kommer tillbaka hit sen och berättar hur det gick på den stora dagen!
Hoppas verkligen att kommer gå bra för er som gifter er imorgon..
M2B sa igår - "Om en månad har vi ett bröllopskort på oss att ha på bänken" Fattar inte att det närmar sig så. Satt och lyssna på musiken vi ska ha i kyrkan och blir alldeles nervös.
Igår satt jag och knöt små rosa sidenbandsrosetter på alla såpbubblorna, och runt näbbkorgarna. Vi blev även klara med bordsplaceringen, och nu håller vi på med att göra listan. Kollar igenom vad som är kvar att göra och fördelar ut uppgifterna.