Maj 2008 del 4
Tror inte att någon startat en fortsättning...
Tror inte att någon startat en fortsättning...
Har precis kollat på smhi och nyheterna att det ska vara sol i skåne i helgen. Hoppas!!!!!!
Varit hos prästen idag och repeterat. Nu är det verkligt!! Hinner jag inte inom här imorgon så lycka till alla 17 maj-brudar och hoppas att vi alla får en perfekt dag.
Oj oj! Snart bara en dag kvar! Gah
Ikväll har min morfar kommit som ska viga oss på lördag, så imorrn blir det genrep med iaf ena tärnan medverkande. Ska även hämta ut sambons och marskalkens kläder samt lämna mina kläder hos frisören.
Har fixat med musik idag...vad svårt det är att hitta musik som passar! Är dessutom inte vän med datorns uppspelningprogram som inte vill som jag...men men... Vi ska dansa vals till "An der schönen blauen Donau" har vi bestämt, så imorrn blir det hårdträning i vals
Lycka till alla andra 17 maj-brudar om jag inte hinner logga in imorrn!
Till alla 17 maj brudar
LYCKA TILL och hoppas ni får fint väder.
Är nervös åt er... hihi
Lycka till alla som gifter sig i morgon!
Jag har en vecka kvar, och det börjar kännas nu. Ska till prästen i eftermiddag, och imorgon är m2b på svensexa, så då ska jag passa på att prova hela min utstyrsel en sista gång och testa ögonskuggor.
Till er som gifter er idag:
Lycka till, ta vara på dagen och grattis i förskott!
Nu har man blivit fru och man kan inte riktigt förstå det. Vi hade en helt underbar dag. Allt rullade på som det skulle och det var helt fantastiskt! Ska försöka lägga ut någon bild imorgon...
grattis lottis...kollade i ditt galleri, vi ska ha samma servettvikning du och jag...
Nu är man fru!!! Dagen igår var helt underbar, kunde inte tänkas bli bättre. Allt fungerade perfekt. Var den bästa dagen i mitt liv förrutom när min dotter föddes. Är sååååå lycklig. Har lagt ett par bilder i mitt galleri. Kram på er alla.
En till som är FRU!! Vi hade verkligen en kanondag!! Dagen började med gråmulet väder, men det sprack upp precis till fotograferingen, så vi fick vara ute och ta kort!
Frisyr och smink blev otroligt bra och buketten såg ut som en dröm!! M2b var sååå stilig!!
Helt överlycklig!!
/Offis, nu fru
Nu finns lite bilder inlagda i bildgalleriet