Inlägg från: Brud-08 |Visa alla inlägg
  • Brud-08

Maj 2008 del 4

Tror inte att någon startat en fortsättning...

• Svar på tråden Maj 2008 del 4
  • Brud-08

Oj, det där har jag inte tänkt på.. får se vad vi ska ha..

lottis84 skrev 2008-04-15 19:52:48 följande:
    E det här ni är Idag kom vår tårtdekoration så söt var den, kommer bli perfekt längst upp på tårtan
  • Brud-08

Satt och pratar med min tärna igår och hon vet inte hur hon vill ha håret, hur gör ni med er tärnas hår och smink??

• Brud-08

Idag är det en månad kvar!!!!!!!!!

Och jag fick ett sammanbrott i tisdags.. Så mycket som inte är klart.. fick panik.. men satte mig ner och skrev ner vad som skulle göras och nu börjar det ordna upp sig.. Jag klarar knappt att jobba, vill bara hålla på att pyssla.

Godisråttan;Hur känns det för dig?? Du är ju snart där..

• Brud-08

Nej och min tärna fick precis en bebis så jag börjar tro att det inte blir något men det blir väll snart... Men hoppas den blir lugn.

Majsis2008; Hur vet du att din blir nästa helg??

• Brud-08

Jag blir jätte nervös nu när jag läser alla inlägg,

Ska handla papper till gästbok idag, skicka iväg ett info brev idag, om kontanter och parkering m.m. Även handla det sista till toakorgarna..

åååhhh... nu pirrar det i magen..

• Brud-08

Bokade blommorna i helgen, de ska även göra bordsdekorationerna vilket är så skönt, där tar de bara betalt för materialet.

skickar iväg ett lite info brev idag om att ta med sig kontanter och parkering m.m.

Ska sättas oss med festprogram ikväll hoppas jag, det mesta är klart där men inte gästpresentationer, har skrivit ner stödord men inte skrivit ihop det.

Jag hoppas prästen hör av sig snart för samtal.. kan inte fatta att det bara är 25 dagar kvar.

• Brud-08

Mica o Krille ; Har det löst sig med fotograf?
    Angående stolarna, såg du hur de löste det på bröllopsbonanza, syper snyggt och enkelt med att knyta ett lakan runt stolen.

• Brud-08

Skönt, men har de inte lakan på ikea för typ 15kr/st, de blir ju inte så farligt om du nu verkligen inte gillar stolarna..

Svar på tråden Maj 2008 del 4