• Brud-08

Maj 2008 del 4

Tror inte att någon startat en fortsättning...

• Svar på tråden Maj 2008 del 4
  • Nikajo

Vi gifter oss på lördag!!!
    Ringarna hämtade.
    Just married badkläderna har kommit.
    Resväskan håller på att packas. Åker på honeymoon på måndag!
    Igår hade vi planeringsmiddag för alla som har uppgifter på bröllopet. Kul!
    Bilen vi ville ha med chaufför, gav klartecken igår! En gammal rosa Caddilac cab.

• Syrran79

Nu kan jag pusta ut!!! Tärnans klänning har kommit....inte en dag försent. Ska ner o göra ev ändringar nu.
    Hoppas nu bara att vädret håller sig på lördag

• Jelan

Gifter mig på lördag men börjar undra om jag är konstig för ännu har inga bröllopsnerver satt igång, känner mig lugn som en filbunke!!
    Men de lär väl slå till hårt på lördag om inte annat....
    Har koll på allt (vad jag tror då förstås) och det enda vi har kvar är att dekorera lokalen och kyrkan på fredag.
    Jo, ska ju fixa naglarna på torsdag men det är ju lyx att få sitta i två timmar och bli ompysslad.

Har nog ärligt talat inte riktigt fattat att det är nu på lördag som det sker. Men det ska bli UNDERBART!!!
    Och från att väderutsikten skulle vara 7 grader och regn så har det ändrats till 12 grader och vita moln, helt perfekt.
    Håll bara tummarna att det håller sig!

4 dagar kvar.....

• lottis84

Jag gifter mig också på lördag. Samtidigt som man har pirr i magen, så känns det lite overkligt att man snart är där, vi har hållt på att planera så läänge...

Vi har lite små pyssel kvar och idag var vi och inhandlade det sista... Har även semster nu vilket känns riktigt skönt! PÅ torsag ska jag i väg och vårda om både händer och fötter
    E bara rädd att det e något man har glömt...

• MJ 2008

Nu har jag hittat hit igen... det är lite att pyssla med nu! Vi gifter oss 24/5 och håller på med "det sista" som bordsplacering, baka tårtor mm.

Hoppas ni som gift er haft en superdag!!

• Majsis2008

hej hej, nu har jag hittat tillbaka hit igen...är ju 17 dar kvar...men känner att det är nåt jag glömmer. men gjort 5 olika listor med saker att tänka på.

ni kanske har frågat det förut, men nåt tips ni som gift er har förutom att man ska njuta av dagen?

• Brud-08

Var och träffa prästen igår, och han var super gullig, fick öva lite i kyrkan. Så nu börjar nerverna komma lite på mig.

Pappa var lite besviken att han inte fick vara med och öva.

• Kattflickan

hej alla majbrudar!

Jag ska gifta mig 24:e maj och nu är det verkligen inte långt kvar! Börja känna lite pirr i magtrakten... Men det ska bli så roligt. Tycker bara att sista tiden har passerat alldeles för fort, vill hinna njuta lite mer innan dagen D. Ikväll ska jag göra provuppsättning av håret hos min frisör och festprogrammet ska finslipas och skrivas ut. Annars är det mesta klart! Blev hippad i lördags och hade superkul hela dagen och kvällen! En snäll hippa med massage, chokladprovning, festsminkning på Face, middag och sen krogen. Mina kompisar visste precis vad jag ville ha!

• Offis

Hej hej! Bara två dar kvar för min del och hur ser egentligen vädret ut? Vill verkligen inte att det regnar på lördag! Vi ska både ta kort ute och ha fördrinken ute...

Annars är det full fart på allt. Det mesta börjar väl falla på plats. Ska provsminkas ikväll. Lycka till all ni andra som också gifter er på lördag!

• lottis84

Nä, vädret verkar inte bli så soligt för oss som gifter oss på lördag...Jag håller tummarna att om det ska regnar att det gör det under vigseln... vi ska också fotograferas ute och lite mingel innan middagen...

Annars så känns det som man har koll på allt.... tror jag

Offis skrev 2008-05-15 14:33:20 följande:
    Hej hej! Bara två dar kvar för min del och hur ser egentligen vädret ut? Vill verkligen inte att det regnar på lördag! Vi ska både ta kort ute och ha fördrinken ute...Annars är det full fart på allt. Det mesta börjar väl falla på plats. Ska provsminkas ikväll. Lycka till all ni andra som också gifter er på lördag!
Svar på tråden Maj 2008 del 4