Inlägg från: Syrran79 |Visa alla inlägg
  • Syrran79

Maj 2008 del 4

Tänk vad månaderna har gått fort. Helt plötsligt är det bara 22 dagar kvar till den stora dagen (17/5) man drömt om så länge. Jag tror att jag har koll på det mesta nu. Idag är det vigselprogrammen som ska göras. Ringarna hämtas på måndag (längtar!!)Sen en träff med prästen o sen är det dax.

• Syrran79

Var o hämtade vårs ringar idag. Såååå fina, blev nästan rörd när vi provade dom.
    Beställde idag det sista från Calligraphen: påsar till riset, sidenband, kort för bordplacering och till festprogrammen.
    Ska trycka mina vigselprogram imorgon. Tänkt att göra upp ett tidsschema för bröllopsdagen så man hinner med det man ska utan att stressa ihjäl sig.
    Tiden går fort nu. Bara 18 dagar kvar!!!!!

• Syrran79

Imorgon går vi in i vår bröllopsmånad som vi alla längtat till. Vill bara önska alla de första paren ut som ska ha sin stora dag på lördag. Hoppas att dagen blir underbar för er alla. Ska bli roligt att höra hur allt gick. Själv väntar jag ett par veckor till *L*

• Syrran79

fiffinurlig: Det är just vad jag håller på med. Sitter och kontrakollar allt, bandet, frissan, fotografen, slottet mm mm. Vill inte att nått ska gå fel.

• Syrran79

Nu börjar jag känna av bröllopsnerverna!! På lördag är det dax. Var hos frissan idag med tärnan o kollade hennes uppsättning samt klippte och färgade mitt hår. Imorgon ska det göras naglar. Förhoppningsvis kommer tärnans klänning oxå imorgon. Torsdag är det genrep i kyrkan samt hämta alla kläder. Fredag ska vi försöka ta det lugnt. Ära en god middag med tänan och bestma samt deras respektive samt toastmasterparet. Sen tidigt i säng.
    Hoppas sen på bra väder.
    Är här några mer 17 maj brudar med bröllopsnerverna på G??

• Syrran79

Nu kan jag pusta ut!!! Tärnans klänning har kommit....inte en dag försent. Ska ner o göra ev ändringar nu.
    Hoppas nu bara att vädret håller sig på lördag

• Syrran79

Har precis kollat på smhi och nyheterna att det ska vara sol i skåne i helgen. Hoppas!!!!!!
    Varit hos prästen idag och repeterat. Nu är det verkligt!! Hinner jag inte inom här imorgon så lycka till alla 17 maj-brudar och hoppas att vi alla får en perfekt dag.

• Syrran79

Nu är man fru!!! Dagen igår var helt underbar, kunde inte tänkas bli bättre. Allt fungerade perfekt. Var den bästa dagen i mitt liv förrutom när min dotter föddes. Är sååååå lycklig. Har lagt ett par bilder i mitt galleri. Kram på er alla.

Svar på tråden Maj 2008 del 4