• Brud-08

Maj 2008 del 4

Tror inte att någon startat en fortsättning...

• Svar på tråden Maj 2008 del 4
  • Mica o Krille

Nikajo, oh vad trevligt!

FruFA, vad roligt. Ja, för mig är det 3 dgr kvar..
    mkt att göra dessa dagar..

• FruFA

Åhhhh, vad spännande!
    Vad är prio ett just nu? *nyfiken*

Mica o Krille skrev 2008-04-29 22:12:25 följande:

Nikajo, oh vad trevligt! FruFA, vad roligt. Ja, för mig är det 3 dgr kvar.. mkt att göra dessa dagar..
  • Mica o Krille
    FruFA skrev 2008-04-29 22:13:14 följande:
    Åhhhh, vad spännande!Vad är prio ett just nu? *nyfiken*Mica o Krille skrev 2008-04-29 22:12:25 följande:
    Ja.. Minst sagt. Hade lite bröllopsnerver idag o var o kollade så buketten var som den skulle o la till en detalj på tärnornas blommor.
    Prio ett.. Jadu.. Alkoholen.. Haha. Och tårtan. Resten är väl klart. Och ja, jagar efter en sångerska. Såhär i sista minuten..
  • FruFA

Hihi... Det låter som jag
    Har du hittat ngn sångerska då? *nyfiken*
    Skall denne sjunga på vigseln eller...

Mica o Krille skrev 2008-04-29 22:16:55 följande:

Ja.. Minst sagt. Hade lite bröllopsnerver idag o var o kollade så buketten var som den skulle o la till en detalj på tärnornas blommor. Prio ett.. Jadu.. Alkoholen.. Haha. Och tårtan. Resten är väl klart. Och ja, jagar efter en sångerska. Såhär i sista minuten..
  • tobiasochlinda

jag gifter min på lördag.... har lite svårt å fatta att det är så nära faktiskt! hur mycket som helst kvar att göra! men det löser sig...

• Mica o Krille
    FruFA skrev 2008-04-30 08:42:03 följande:
    Hihi... Det låter som jagHar du hittat ngn sångerska då? *nyfiken*Skall denne sjunga på vigseln eller...Mica o Krille skrev 2008-04-29 22:16:55 följande:
    Hihi.. Typiskt mig också..
    Nej jag har inte hittat nån ännu, 2 av 8 har svarat på mail, får se vad de vill ha i betalt.

tobiasochlinda, ja visst är det overkligt!!! Jag kan itne fatta det heller och vi har massor att göra. Och min m2be vill gå på middag ikväll o kolla på brasan.. Så går jag här, stressad över allt jag måste göra. Känner att vi inte riktigt har tid för det.. :(
  • Godisråttan

Nu ska jag göra ögonfransförlängning!

• Mica o Krille
    Godisråttan skrev 2008-04-30 16:12:15 följande:
    Nu ska jag göra ögonfransförlängning!
    Lyx!
    Jag har precis färgat håret.
  • Syrran79

Imorgon går vi in i vår bröllopsmånad som vi alla längtat till. Vill bara önska alla de första paren ut som ska ha sin stora dag på lördag. Hoppas att dagen blir underbar för er alla. Ska bli roligt att höra hur allt gick. Själv väntar jag ett par veckor till *L*

Svar på tråden Maj 2008 del 4