Maj 2008 del 4
Tror inte att någon startat en fortsättning...
Tror inte att någon startat en fortsättning...
Hej alla brudar och brudgummar (fast dom kanske inte man kan gödsla med)
Visst är det skönt att det börja närma sig!
Vi gifter oss den 31 maj, men vi träffade prästen förra veckan. Känns jättebra. En mycket sympatisk man. Men var det kändes overkligt att "provstå" i kyrkan. Jag blev nästan gråtfärdig hur 17 ska det då inte kännas när det är på riktigt?? Med alla vänner, släktingar, barn musik ja ni fattar. Just nu får jag dunderhjärtklappning så fort jag tänker på det...och gången är sjukt lång...hmm nervig eller vad?
Åh hej är det här ni håller hus Läste precis igenom tråden och börjar nu bli lite stressad över allt som är kvar att fixa. Vi gifter oss den 17:e
Jag har också blivit förkyld och febrig denna helg. Tror jag stannar hemma imorrn, för att kurrera mig. Vill INTE vara sjuk den 17!! Men det är ju iaf nån vecka kvar dit...
att det ska vara så svårt att hitta på transport från rådhuset i göteborg. den vita limon som finns kommer kosta 2300 för 1 timma, som vi inte ens kommer använda, det känns rätt dyrt faktiskt. Och en vanlig taxi känns med svårt...vad ska man göra? Fixa ordning våran egna bil?
Nu har vi äntligen fått reda på vilken präst vi ska ha.
Jag har också lyckats få tag på de vaser jag ska ha till dukningen, trodde aldrig jag skulle hitta dem!
Idag måste jag ringa blomsteraffären och bestämma träff. Har fått tips om en kontakt till min pappa, så jag ska kolla med henne, vill ha en liten billig brudbukett samt tre växtarrangemang till dukningen, som inte får kosta alltför mycket.
Åh så skönt att ha fyra dagars ledighet denna vecka! Känns som det behövs nu för att hinna med allt.
Våra vigselprogram kom idag! Så fina! Åh så jag längtar nu! 19 dagar kvar nu! Skall åka till IKEA imorgon och handla lakan till dukar, rosa panelgardiner att ha som löpare, servetter, vaser och champagneglas.
Bokade blommorna i helgen, de ska även göra bordsdekorationerna vilket är så skönt, där tar de bara betalt för materialet.
skickar iväg ett lite info brev idag om att ta med sig kontanter och parkering m.m.
Ska sättas oss med festprogram ikväll hoppas jag, det mesta är klart där men inte gästpresentationer, har skrivit ner stödord men inte skrivit ihop det.
Jag hoppas prästen hör av sig snart för samtal.. kan inte fatta att det bara är 25 dagar kvar.
Hej, ja snart e det maj, helt galet va nära det är :)
Själv gifter jag mej den 17 maj och i lördags hade jag min möhippa, helt galet roligt, en helt fantastisk dag.
Igår satt jag och min kille me bordsplaceringen, usch va det va svårt. Vi ska ha runda bord och då måste man ju få ihop en hel grupp, men men, det ordnar sig nog.
Men hoppas det går bra för alla nu, jag har följt tråden ganska mycket men inte bidragit me så många inlägg, ska bli spännande sen och höra hur det gick för alla på den stora dagen.
Vi gifter os på lördag. OJOJOJOJ!
Om ni missat min tråd som jag skrivit så har fotografen bangat.. så nu söker jag efter en ny, till billigt ptis då vi inte räkna med det i budgeten, hon var ju gratis. (En väninna)
Går in mina skor, gör bottnar, tar hand om min son.. Mkt att göra.
Ska göra klart servetthålalrna också, de var tydligen inte klara som jag trodde, fattas 4 st. Hehe.
jag tänkte på en sak, vi ska fotas (om jag nu lyckas hitta en ny fotograf) efter vigseln, tänkte jag att gästerna ska få bål när de kommer till lokalen, men vore det inte kul att det fanns nåt för dem att göra? Nån lek eller liknande, nåt som går att kasta ihop fort såhär på slutet. Har ni några tips?
Mica o Krille skrev 2008-04-28 15:18:09 följande: