Maj 2008 del 4
Tror inte att någon startat en fortsättning...
Tror inte att någon startat en fortsättning...
jag får panikattacker jag med titt som tätt. Hur många av er har haft sin möhippa? jag vet ju att min blir nästa helg, lite pirrigt
Brud-08 skrev 2008-04-24 08:31:21 följande:
Förra veckan så var jag helt omöjlig . Min personal önskar nog att jag blir gift snart, hihi...
Men i helgen så hann vi klart vigselprogram, och det kändes lättande... Nu är det bara roliga saker kvar som möhippa, spa, underklädes-shopping mm
Vi gifter oss den 10 maj
Nej och min tärna fick precis en bebis så jag börjar tro att det inte blir något men det blir väll snart... Men hoppas den blir lugn.
Majsis2008; Hur vet du att din blir nästa helg??
För jag såg en lapp när jag var hemma hos min kompis förra veckan och lämnade hennes hund med stora neon oranga bokstäver där det stog malins möhippa 3/5
Jag hade ju min hippa i helgen som var så den är avklarad. Nu på fm har vi träffat prästen så nu ska vi göra vigselprogrammen. Sen är det bara tårtan kvar som ska göras och givetvis lokalen dagen före. Känns som om man börjar ha koll nu. Bara 9 dagar kvar... nästan bara en vecka... nästa helg! *PANIK*
vi har bara handlingen kvar, sen är det bara och köra...konsultation är inbokad om 2 veckor, lokalen är kollad, festprogram och bordsplacering klar så vi har koll på allt men ändå är man nervig...
Idag var jag ock m2b och tog sprutorna inför vår honeymoon. Blev Twinrix och spelkramp/difteri för mig, och Twinrix för m2b. Sen skall vi dricka Ducoral, mot magbesvär innan resan. Huga så dyrt detta är. Blev av med nästan 1700kr på ett nafs!
Champis_Sanna och ni andra som gifter er 3 maj: Tänk att det alldeles snart är dags för er! Vi har ju kört den här majtråden ett tag och alla har haft långt kvar hela tiden, nu börjar vi snart beta av gänget här!
För mig är det en månad kvar idag. Känns som vi har ganska mycket kvar att fixa, men ändå det mesta under kontroll. Förutom att vi inte vet vad vi kommer ha för präst då, en liten detalj bland alla favorboxar och bordsdekorationer...
Ja det är väldigt nära nu Känns nästan som om det skulle vara nu till helgen så fort som dagarna springer iväg. Tänk vad kul man har haft ända fram tills nu i denna tråden och vad mycket man har funderat på och fått svar på. Sen också att se vart alla andra är i planeringen så man vet att man hänger med