Maj 2008 del 4
Åh hej är det här ni håller hus Läste precis igenom tråden och börjar nu bli lite stressad över allt som är kvar att fixa. Vi gifter oss den 17:e
Jag har också blivit förkyld och febrig denna helg. Tror jag stannar hemma imorrn, för att kurrera mig. Vill INTE vara sjuk den 17!! Men det är ju iaf nån vecka kvar dit...
20 dagar kvar (gifter oss den 17 maj) och man är superförkyld och febrig, inget kul alls, men det e ju bättre man får det nu än den 17:e
Annars har jag och sambon varit riktigt flitiga idag. Även han börjar nu inse att det inte är långt kvar...bättre sent än aldrig Vi har fixat bordsplaceringen. Inte det lättaste, men tror att det blir rätt bra. Har även skrivit ut 70 st "utsidor" till vigselprogrammen. Måste köpa fler kom jag på...vi kanske blir fler än 70 pers i kyrkan även om bara 70 är bjudna... Har också skrivit ut placeringskorten. Ska nu bara stämpla allt också med en hjärtstämpel.
Nästa stora grej är att fixa all musik till festen...tur att man tagit ledigt sista veckan innan bröllopet!!