Inlägg från: Champis_Sanna |Visa alla inlägg
  • Champis_Sanna

Maj 2008 del 4

Nu är jag här också! Imorgon ska vi äntligen få träffa prästen och det är 10 dagar kvar till bröllopet, tror ni man är stressad? Vi har finslipat på festprogrammet och nu håller vi på och skriver ut dem, de blir jättefina! Sen har vi vigselprogrammet kvar och att dagen innan göra iordning festlokalen. Sen ska vi gå ner en trappa och kolla hur det går med blommorna mm.

• Champis_Sanna

Jag hade ju min hippa i helgen som var så den är avklarad. Nu på fm har vi träffat prästen så nu ska vi göra vigselprogrammen. Sen är det bara tårtan kvar som ska göras och givetvis lokalen dagen före. Känns som om man börjar ha koll nu. Bara 9 dagar kvar... nästan bara en vecka... nästa helg! *PANIK*

• Champis_Sanna

Ja det är väldigt nära nu Känns nästan som om det skulle vara nu till helgen så fort som dagarna springer iväg. Tänk vad kul man har haft ända fram tills nu i denna tråden och vad mycket man har funderat på och fått svar på. Sen också att se vart alla andra är i planeringen så man vet att man hänger med

• Champis_Sanna

En månad?! Nä lite mer än en vecka (Förstod att du menade dig själv men måste få ha kul också)

JhS2008 skrev 2008-04-24 21:57:28 följande:
    En månad kvar!!Vad har ni kvar att göra??
  • Champis_Sanna

VI håller just nu på och skriver ut alla festprogrammen med alla ändringar gjorda, sen ska vi fixa vigselprogrammen men det gör vi på måndag. Sen på tisdag får vi hämta nyckeln till lokalen men inte gå in där förrän mitt på dagen på fredag. Och då ska lokalen fixas. Vi ska fixa lite mer musik till kvällen också men sen är nog allt klart till den dagen
    Har ni mycket kvar?

JhS2008 skrev 2008-04-25 12:34:19 följande:
    hihi, jo det närmar sig, vad har ni kvar att göra då?
  • Champis_Sanna

Hur mycket får gå fel dessa dagar egentligen??? Ingenting går bra för oss

• Champis_Sanna

Bestman drog sig ur på ett fruktansvärt sätt, elvispen gick sönder och jag har massor med som ska vispas från tårtor till fyllningar, prästen har strulat och han förstår ingenting. Min faster som är stiftdiakon i Sthlm ska viga oss men det finns EN sak hon inte får göra... dock så vill inte prästen låta henne göra något utan hon kan få be en bön *SUCK* det känns verkligen som om världen är emot en... iaf när man blir förnedrad och får läsa "jätteroliga" saker om sig själv *NOT* Jag vill bara sova men inte ens det går.

• Champis_Sanna

Lite avundsjuk på er som fick vara hemma en stund igår. Vi kom hem vid tre inatt för då var vi liksom tvungna för att få åka hem och sova lite. Måste dock fixa lite med lokalen på fm (pappa och m2b)
    Nu ska man pyntas så man kan gifta sig

• Champis_Sanna

Vi har bara lagt ut en bild så länge... vi såg åt oss av alla gratulationer. Inte meningen att glömma er här inne. Just nu ligger vi sjuka Jag vill verkligen lyckönska er som är kvar. Man tyckte alla var så tjatiga innan om att dagen kommer gå fort mm men den går verkligen jättefort. SÅ passa på att nut hela dagen! Kram på er!

• Champis_Sanna

Ja verkligen jättefina bilder. GRATTIS!

• Champis_Sanna

Till er som gifter er imorgon/idag:
    Lycka till, ta vara på dagen och grattis i förskott

• Champis_Sanna

Till er som gifter er idag:
    Lycka till, ta vara på dagen och grattis i förskott!

• Champis_Sanna

Grattis! Vad fina ni var! Och buketten var ju underbar!

Offis skrev 2008-05-18 22:26:34 följande:
    Nu finns lite bilder inlagda i bildgalleriet
  • Champis_Sanna

Passar på att önska alla blivande Lycka till imorgon och GRATTIS i förskott

• Champis_Sanna

Jag fick mina papper från skatteverket (gubben också) och dagen efter fick jag från Vägverket så du borde få papper snart för du får ju en bekräftelse på att du bytt namn.

• Champis_Sanna

För mig tog det 3 veckor att få hem papperen. Trodde aldrig att de skulle komma... så jag tror inte du behöver vara så orolig.

• Champis_Sanna

Hoppas förresten att ni hade en bra resa? Vill du berätta?

• Champis_Sanna

Hade alla (framför allt ni som gifte er) en bra dag igår?

• Champis_Sanna

Brud-08:
    VI väntar med vår resa också. Nu är det ju semestertider och man ska göra så mycket ändå.

RDF:
    Era bilder var helt underbara!

Svar på tråden Maj 2008 del 4