Inlägg från: FruFA |Visa alla inlägg
  • FruFA

Maj 2008 del 4

Förra veckan så var jag helt omöjlig . Min personal önskar nog att jag blir gift snart, hihi...
    Men i helgen så hann vi klart vigselprogram, och det kändes lättande... Nu är det bara roliga saker kvar som möhippa, spa, underklädes-shopping mm
    Vi gifter oss den 10 maj

• FruFA

I dag fick vi de trycksaker vi beställt från Spira kort-design... Hur fina som helst!!
    Nu är det snart bara en vecka innan jag blir fru !

• FruFA

Åhhhh, vad spännande!
    Vad är prio ett just nu? *nyfiken*

Mica o Krille skrev 2008-04-29 22:12:25 följande:

Nikajo, oh vad trevligt! FruFA, vad roligt. Ja, för mig är det 3 dgr kvar.. mkt att göra dessa dagar..
  • FruFA

Hihi... Det låter som jag
    Har du hittat ngn sångerska då? *nyfiken*
    Skall denne sjunga på vigseln eller...

Mica o Krille skrev 2008-04-29 22:16:55 följande:

Ja.. Minst sagt. Hade lite bröllopsnerver idag o var o kollade så buketten var som den skulle o la till en detalj på tärnornas blommor. Prio ett.. Jadu.. Alkoholen.. Haha. Och tårtan. Resten är väl klart. Och ja, jagar efter en sångerska. Såhär i sista minuten..
  • FruFA

Vi har oxå lite "oflyt" just nu...
    Fick alla trycksaker från Spira i förrgår, och kikade i festprogrammen nu - tryckfel på en sida! *grrr*
    Har mailat dem nu !

• FruFA

Stort grattis !
    Vad härligt det låter!

Nästa lördag blir jag fru, hehe...
    Börjar bli nervöst nu - och nyss ringde frissan och avbokade min tid för toning och provuppsättning i morgon *grrr*
    Hon skulle ringa om en ny tid i kväll, såååå nervös just nu...
    Börjar bli riktigt nervös, varje minut är planerad denna veckan Så avbokningar är inget bra

Mica o Krille skrev 2008-05-04 15:09:30 följande:

Hallå!Det känns underbart o det var alldeles underbart igår. Helt otroligt bröllop och så mysigt med dop samtidigt. Sångerskan var otrolig, min MAN var otrolig. Nu är jag FRU! Känns så bra, gårdagen går inte att beskriva, jag kände mig verkligen som en prinsessa! Alla var så nöjda med bröllopet o tyckte det var så familjärt o avslappnat. Prästen var underbar! Jag vill spola tillbaka tiden! Längtar tills vi får bilderna och filmen från vigseln. Otroligt. Underbart! *Lycklig*
  • FruFA

Nu är det bara tre dagar kvar tills vi gifter oss !
    Och på måndag åker vi till Maldiverna *längtar*
    Men är såååå nervös inför vigseln, vet inte varför.
    En hel del har strulat de sista dagarna; min frisör avbokade pga sjukdom (opereras på fredag) & min syster kommer inte pga att hon mår dåligt (lååång historia)...
    Men jag har en ny frisör som jag skall träffa i morgon!
    Få ändra bordsplaceringen om min syster inte kommer...

• FruFA

Jag väntar på mitt... Hade hoppats att det skulle ligga & vänta på mig när vi kom hem från Maldiverna i går...
    Skall det inte komma inom 2 veckor? *orolig*

Grattis alla nya fruar!

/Fru A

lottis84 skrev 2008-05-28 18:48:36 följande:
    Idag fick jag papperna från Skatteverket...
  • FruFA

Vi hade en underbar resa... Maldiverna var fantastiskt & vi njöt !

Champis_Sanna skrev 2008-05-28 20:39:03 följande:
    Hoppas förresten att ni hade en bra resa? Vill du berätta?
  • FruFA

Vilken underbar dag att gifta sig på... Sol & värme !
    Njut eran dag !

Kramis Fru A

Majsis2008 skrev 2008-05-31 06:09:24 följande:
    idag smäller d..och ja e så nervös,, därför man e uppe nu
  • FruFA

Japp, jag fortsätter på FL

lottis84 skrev 2008-06-01 21:44:02 följande:
    Nu e vi inne i juni och vår månad är förbi.... känns konstigt att vi nu alla e gifta. Jag hoppas att alla hade en underbar bröllopsdag. Min dag (17 maj) var helt fantastsikt. Har fortfarande svårt att titulera mig som fru Någon som drar vidare till familjeliv sen?
Svar på tråden Maj 2008 del 4