Inlägg från: fiffinurlig |Visa alla inlägg
  • fiffinurlig

Maj 2008 del 4

En till som gifter sig på lördag..Jag tror att vi har koll på allt, men det finns fortfarande saker att göra..
    Igår gjorde jag äntligen klart festpogrammet och började skriva ut. Det tar ju lite tid att skriva ut 45 ex på en skrivare som inte skriver dubbelsidigt..Sen tog bläcket slut.
    Jag hade som tur var beställt nytt bläck, men när jag öppnade påsen så var det FEL patroner-SKIT! Så sambon fick sticka och handla..Nu har man ju lixom all tid inbokad för olika saker som måste göras så man har inte tid med saker som går fel..J

Jag bara lääängtar tills på fredag när vi ska dekorera lokalen. Har en känsla av att det kommer att bli såååå fint!

• fiffinurlig

Mmmm. Man bör nog tänka på att kontakta alla viktiga människor nån vecka innan och bekräfta bokningen.. Bättre en gång för mycket än en för lite.

• fiffinurlig

En till som nu kan titulera sig fru

Vädret var såååå underbart! Och hela dagen var perfekt, ÄVEN om vigselförrättaren var lite sen, vi var tidsoptimister när det gällde våran påklädning och det slutade med att best man fick klä på mig *fniss* samt att jag hade glömt vinöppnare och mjölk till kaffet..ALLT ordnade sig och vi fick en helt underbar dag och en enormt trevlig fest..
    Är väl kanske liiiiite besviken över att våran fotograf inte tog så många otraditionella bilder (Hade gärna också haft busbilder i sängen ), men det berodde ju på att vi inte bett om det kanske..

Ska lägga upp bilder i galleriet sen!

Svar på tråden Maj 2008 del 4