Inlägg från: Brud-08 |Visa alla inlägg
  • Brud-08

Maj 2008 del 4

Hoppas verkligen att kommer gå bra för er som gifter er imorgon..

M2B sa igår - "Om en månad har vi ett bröllopskort på oss att ha på bänken" Fattar inte att det närmar sig så. Satt och lyssna på musiken vi ska ha i kyrkan och blir alldeles nervös.

• Brud-08

Grattis till er som blev fru i helgen!!!

Hur blev allt????

• Brud-08

Hur går det för er alla, har ni läget under kontroll?

Själv hoppas jag på att höra från prästen snart..

• Brud-08

AAAAAAHHHHHHHHHHH

17 dagar kvar och kyrkan kontaktar nu oss och vill dubbelkolla med oss, då säger de att vi bokat tid 15:00 och jag har bokat 14:00, visst det kanske går att lösa.. men jag blir så irriterad.

Bilen måste ändras om det går, middagen måste planeras om, måste meddela alla gäster om ändrad tid.. AAAAAAHHHHHHH blir så irriterad.

• Brud-08

Mica o Krille; Vilka fina bilder... ser alldeles underbart ut!!

• Brud-08

Var och träffa prästen igår, och han var super gullig, fick öva lite i kyrkan. Så nu börjar nerverna komma lite på mig.

Pappa var lite besviken att han inte fick vara med och öva.

• Brud-08

Till alla 17 maj brudar

LYCKA TILL och hoppas ni får fint väder.

Är nervös åt er... hihi

• Brud-08

Gud vad fint det var.. ser verkligen underbart ut. Nästa helg är det min tur...

Offis skrev 2008-05-18 22:26:34 följande:
    Nu finns lite bilder inlagda i bildgalleriet
  • Brud-08

Nu är jag gift!!! Som alla andra säger, så var denna dag helt underbart. Är så himla lycklig.

• Brud-08

Nu börjar det landa att man är gift.. Nu återstår det bara att hitta en kemtvätt i Stockholm som jag vågar lämna in min brudklänning till.

Min moster ha sytt den så jag vill verkligen inte att det ska bli några problem.. Någon som har något tips??

Hur känns det för er andra? Har alla varit på bröllopsresa eller är det någon av er som väntar som vi gör??

• Brud-08

Lagt in några bilder från min underbara dag!!!

jelikr: Gud vad fina bilder!!

• Brud-08

Kan ni inte berätta lite om er dag..

Svar på tråden Maj 2008 del 4