Inlägg från: Vinterbruden 08 |Visa alla inlägg
  • Vinterbruden 08

Ska på en jobb intervju i morgon.. Heeeelp

Hej hej allihop.. Jag har precis tagit ett beslut att det är dags för mig att byta jobb, trivs ju inte alls, alla är över 58 år (jag är 27 år) och så är det massa problem internt som har pågått sen innan jag började.. Nu känner jag att jag har fått nog.. Sände min CV till några ställen igår och idag fick jag en telefon om att en firma ville ha mig på intervju i morgon.. OOOJJJ nu blev jag stressad, har precis börjat bekanta mig med tanken att sluta.. Det är ett väldigt bra jobb som jag gärna skulle vilja ha men tjejer ge mig tips på vad jag bör tänka på, allt från kläder till ja allt...

Pliiiiis!QQ

• Svar på tråden Ska på en jobb intervju i morgon.. Heeeelp
  • Vinterbruden 08

Jobbet är Marketing Manager, samma som jag har idag bara i en större firma, interessantare område och mer försäljning och aktiviteter.. Ja YNGRE miljö!! Kanske jag bara kör jeans,skjorta och en kavaj och bara pluggar hemsidan idag Kom bara så brått på, var inte alls beredd på att få ett samtal redan idag

• Vinterbruden 08

Hihi det här kan jag

Jag kan erbjuda en lojal och flitig medarbetare som jobbar hårt för att nå mina mål.. Jag är kreativ och har alltid menat att det är under press som amn finner dom bästa lösningarna. Jag tycker om att motivera andra till att göra ett gott jobb och vet att nyckeln till framgång både hos mig och i det företaget jag jobbar hos är vidareutveckling.

Jag önskar mig en ny arbetsplats med god miljö, frihet under ansvar och utvecklingsmöjligheter. Jag vill att mina resultat ska synas och att jag ska uppmuntras till att fortsätta göra en god insats..

Nåt sånt?? Vad tycks?

• Vinterbruden 08

Thanks Fast handslahg, fixat.. God hållning - tar på maggördel i morgon, sitter som ett skott då och hatar att prata med folk som inte ser mig i ögonen...

Tack tjejer ni är underbara! Nu känns det mycket bättre, ska nog ro hem det här jobbet

Svar på tråden Ska på en jobb intervju i morgon.. Heeeelp