• Catalina

Hur gör man för att slippa möhippa?

Min sambo o jag är inte speciellt intresserade av att ha möhippa o svensexa...dessutom finns det ingen tid till sånt....varje helg fram till bröllopet är inbokade(från fredag-söndag)....vi vill ju ha tid för oss själva också,planering, finslip av de sista detaljerna,matlagningen,dekorationen,repetitionen i kyrkan,hämta brudgummens utstyrsel dagen innan bröllopet...när finns det tid....kan någon tipsa om hur man slipper möhippa o svensexa?

• Svar på tråden Hur gör man för att slippa möhippa?
  • Catalina

jag tror inte att det är så lätt....visst man kan säga till dom att planera ingen hippa o sexa för vi har alla helger inbokade från denna helgen o framåt,det är kalas,middagsbjudningar,bröllop,dop,vi ska själva ha fest midsommar o de 2 närmaste helgerna innan bröllopet är vi bortresta....vet inte själv hur jag ska orka med allt som är nu o så alla mina bröllopsbestyr....risken är väl att de plockar oss helgen innan bröllopet då vi ska åka på spa över helgen o ta det lugnt o koppla av eller kvällen innan bröllopet...då man har så mycket att göra

Skottdagen2008 skrev 2008-04-21 11:09:33 följande:
    Man pratar med sina vänner och talar om vad man känner
  • Catalina

jag har den känslan att ingen av oss får reda på det för det brukar vara ett sånt hemlighetsmakeri när det gäller vissa saker som tex födelsedagar,hippor o svensexor...de plockar oss typ när de ser oss...min sambo är väldigt orolig för vad grannarna planerar....de har ju koll på oss dygnet runt i princip

Svar på tråden Hur gör man för att slippa möhippa?