• f1bride

Vi får skita i allt.....HJÄLP

Antingen kan ni väl göra ett jättebilligt bröllop (ingen dyr mat osv) eller så kanske ni kan skjuta upp bröllopet lite?
    Vi har då ändrat datum och det gjorde inte så mycket. Ni behöver ju inte säga att ni inte har råd (om ni inte vill), utan säga att datumet inte passade helt enkelt.

Lycka till!!

• f1bride

Idén om rensningen var bra - jag har börjat sälja massa av min blivandes gamla cd-skivor och filmer på Tradera och får sålt!! Tradera tar inte ut så mycket om man inte får sålt och det är ju bra. Säkert har ni en massa saker som ni inte behöver?
    Några gamla leksaker som ert/era barn har lekt färdigt med?

Ni kan ta kuvertkostnad, dvs. istället för gåvor till er så betalar gästerna för mat. Så kan ni ha bar där de betalar drickat själv.. Eftersom inbjudan redan är iväg kan ni väl ringa och meddela om ni vill ha betalt för maten så att alla får reda på det?

• f1bride

Man kan delbetala tandläkaren (så till vida att det är folktandvården iaf), det vet jag för mamma gjorde storbesök där förra året och det kostade över 10 000..! Och det betalar man ju inte lätt på en gång!!

Se, allt kommer att ordna sig

Svar på tråden Vi får skita i allt.....HJÄLP