Inlägg från: 20080301 |Visa alla inlägg
  • 20080301

Vi får skita i allt.....HJÄLP

Önskar er verkligen all lycka till med allt och hoppas innerligt att det löser sig

• 20080301

Jag hade oxå en massa konstiga drömmar innan jag gifte mig. Det hör till vare sig allt funkar eller om man har otur som ni har. Hoppas innerligt att ni hittar en lösning

Vinnaren skrev 2008-04-23 07:13:20 följande:
    Inatt har jag haft den mest bisarra dröm man kan tänka sig. Drömde att vi skulle gifta oss.Folk välde in från alla håll och kanter, satte sig ner vid borden innan vigseln. Jag och Pär hamnade långt ifrån varandra, jag hade klänning men var inte sminkad eller ordning-gjord. När alla satt sig såg vi att klockan var fem i ett och dvs bara 5 minuter kvar till vigseln. Jag hann inte sminka mig och håret var jättefult och vi var tvugna att gå till kyrkan. Inte no gmed att jag såg ofräsch ut så hade jag tjocka strumbyxor, fel skor och var jättesen. Väl i kyrkan skulle jag ju gåp in med min pappa men han kom inte heller. Pär skal ju inte få se mig innan så jag gick istället in med barnen och min mamma, väl inne i kyrkan kunde vi inte hitta Pär. Ja mina vänner denna drömmen skvallrar ju lite om vad som rör sig i mitt huvud, hur det blir när INGENTING blir som man tänkt sig.Ha en bra dag!
Svar på tråden Vi får skita i allt.....HJÄLP