Inlägg från: jennyfer |Visa alla inlägg
  • jennyfer

Vi får skita i allt.....HJÄLP

Usch, vilket jobbigt läge - men du, det ordnar sig! Såg att du bor i Skåne, jag bor i Malmö och gifter mig den 2/8 så om det något du behöver låna så säg till! Vi ska ha trädgårdsbröllop och därmed köpa in en massa glas, porslin m.m. Hmmm... försöker fundera på vad jag har mer... Sprit är ju svårt att låna ut, men säg bara till om det är något du behöver.

• jennyfer

bumblebee jonis: I värsta fall så kanske ni har några nära kompisar som ni skulle kunna höra om ni kunde lånbyta boende över just bröllopsnatten. Ok, det blir inte som hotell, men det blir i alla fall en omväxling. Det kanske var en knäpp idé, men bröllopsnatt bland flyttlådor låter lite trist. Förbered bröllopsnatten (oavsett om den är hemma eller hos någon annan) med att ladda upp med t ex en massa extra god frukt, mousserande vin, choklad, tända ljus för att få en härlig stämning.

• jennyfer

Syftade på att bumblebee jonis bröllopsnatt har ordnat sig, men det såg lite konstigt ut eftersom det kom andra inlägg mellan.

jennyfer skrev 2008-04-22 21:37:43 följande:
    Vad skönt, grattis!!!
  • jennyfer

Härligt! Du ska se att det vänder - och behövs hjälp på traven så finns det här.

Stor kram!

• jennyfer

Det är jättebra med budgettips och på många poster kan man spara väldigt mycket utan att det blir någon kvalitetsskillnad, men fundera på vad som är viktigt för just DIG.

Vill du t ex ha riktigt fina bröllopskort så satsa på en proffsfotograf! Det blir inte samma sak när morbror Åke fotar, även om han har en bra kamera. Om du absolut inte har råd med ett proffs så kolla runt om det finns någon fotoutbildning i närheten där du kanske kan hitta någon som vill extraknäcka till ett bättre pris än ett proffs.

Alla har olika triggers, fotograf, klänning, bröllopstårta, you name it. Vad jag menar är att det vore dumt om du i efterhand ångrar att du sparade in på en specifik post som är tokviktig för just dig.

Svar på tråden Vi får skita i allt.....HJÄLP