• Kireina

Vi får skita i allt.....HJÄLP

Det där med att delbetala räkningar är ganska vanligt. MAn tänker inte alltid på att det går. Ofta kan man även skjuta upp sista betalningsdatumet, så länge man ringer och pratar med dem personligen. Förklarar läget och så.

Hoppas allt löser sig för er.

Kan ni inte hoppa över alkoholen annars helt enkelt? Är det nödvändigt?

• Kireina

ja, man kan ju undra. Hon har ju inte varit inne sen vid tvåtiden idag och skrivit.. ;)

Det är ju sorgligt att man är så beroende att man undrar var någon tagit vägen när en inte svarat i sin tråd på 3 timmar...
    För jag undrar OCKSÅ var vinnaren tagit vägen... :)

• Kireina

Vi köpte jättesnygga vaser på ikea för 5 kr stycket häromdagen, www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40113180, utmärkta att ha en blomma i varje.. blir jättefint med allt annat till.

Annat tips är att kika på ljusslingor, väldigt snyggt att lägga på borden och varva med vanliga värmeljusstakar.

• Kireina

Vi har bara 29 dagar kvar, jag kan inte riktigt begripa det!

Vad gäller det blåa så kommer jag ha blåa pärlor i buketten och håret...

Tur att allt löser sig för dig!
    Det är ena riktiga änglor som bor här på BT.. ;)

• Kireina

lillabrun: Jag förstår känslan, jag tjänar betydligt mindre än min m2b, och det märker jag tydligt att svärmor inte tycker om, att jag lever på hennes sons pengar... nu tjänar jag dock bättre än jag gjorde innan, så nu är det inte lika snedställt allting...

• Kireina

FYLL PÅ LISTAN!
    När gifter alla ni er?

Vinnare 2008-05-31
    Kireina 2008-05-24

• Kireina

Precis! En gång BT alltid BT! :)

Svar på tråden Vi får skita i allt.....HJÄLP