Inlägg från: kassandra |Visa alla inlägg
  • kassandra

Vi får skita i allt.....HJÄLP

kära vinnaren jag har läst denna tråd jag önskar dig all lycka och tur . Ni kommer få ett underbart bröllop!! Jag tror på det om du behöver något tips om något tveka ej att fråga. Jag ska gifta mig 30 augusti 2008 i råneåkyrka i norr.Jag har haft liknande drömmar fast jag hade lovika vantar ,inkamössa och lusse kofta och bara en sko och alla glodde pluss att jag var försenad hihi så konstig drömm.

• kassandra

lycka till hos doktorn nu ser du vännen att det vänder !
    Stora styrke krammar och önskar jag bode närmare så jag kunde hjälpa dig !

• kassandra

Jag blir bara så rörd av er alla vad ni är fina mot varandra!!
    Tänk om alla var det!!

• kassandra

hejsan allihop ja det är så svårt med killarnas kostymer varför vet jag ej ? Jag köppte en vit skjorta kortärmad på h&m för 98 kr. Rosa slips på kappahl 98 kr. En underbar llinne klänning på ellos rea förra året ca140kr .Där hade dom även linne kavaj ,kortbyxor och skjorta urgulligt men kort byxor i slutet av augusti kan bli kallt.Kram på er alla!!

• kassandra

hejsan vinnaren ligger i sänen hostar och läser det senaste här och det där med mö hippan är så jobbigt har nästan samma situation.Jag vill helt klar ha hippa .......Du kan köpa lösnaglar med fransk manikyr dom med lim sitter bäst ta lim flaskan och överblivna naglar med för eventuellt bort fall !

• kassandra

vinnaren: den andra väven som man kan ha som löpare finns bla på färgaffärer typ fiberduk.Kom i håg papprena ni behöver inför vigseln annars blir äktenskapet ej giltigt.gillade du länn med fibeduksgardinerna?

• kassandra

hejsan jag kan säga en töstande sak åt dig gumman jag vet att allt detta trassel kommer att lösa sig och göra dig starkare !!Jag håller alla tummar för er !!!Krammar från norrland

• kassandra

Hejsan vinnaren min m2b har brutit benet nu när han presic börjat jobba och vi skulle börja måla huset typiskt ! Jag skulle titta på brud bukett i dag och vart så illa bemött på två butiker att jag sprang ut där ifrån gråttande ursch blir nog ingen brudbukett....

Svar på tråden Vi får skita i allt.....HJÄLP