Inlägg från: bumblebee jonis |Visa alla inlägg
  • bumblebee jonis

Vi får skita i allt.....HJÄLP

Åh! tycker så synd om dig. Vet hur det känns när ekonomin tryter...

Vad är det kvar för kostnader? Radda upp så ska vi se vad vi kan hjälpa till med och ge råd om!!!

Visst ska vi försöka hjälpa till eller vad säger ni tjejer!?!Tänk om vårt eget bröllop skulle behöva ställas in så nära mållinjen

• bumblebee jonis

Kul! Nu är vi ett litet gäng som är villiga att hjälpa till och att ge tips och idéer

Allt vi behöver nu är TS svar när hon tittar in nästa gång på vad hon/de har kvar att gör/inhandla.

• bumblebee jonis

Bara kul att kunna hjälpa Det tror jag de flesta av oss tycker. Det är ju en rätt stor sak det här med bröllop

Vi har själva haft det lite upp och lite ner med ekonomin under bröllopsplaneringen. Just nu är frågan om vi har råd att lägga några pengar på bröllopsnatten Men skam den som ger sig. Jag hade nog klarat mig med att göra lite mysigt hemma om det inte vore för att vi börjar flytta 3 dagar efter bröllopet!! Just nu står det flyttlådor och saker överallt men... Jag ger inte upp! Vi gifter oss på lördag Och vem vet... någon kanske ger ett litet bidrag. Tänker inte avboka något än

Så... om du behöver någon hjälp så säg bara till. Efter lördag är jag inte riktigt lika upptagen längre. Då är det "bara" flytten kvar.

Kommer att hålla koll på vad som händer för er i den här tråden så håll oss uppdaterade!

• bumblebee jonis

Tack för tipset! Ska kolla upp det

jennyfer skrev 2008-04-22 19:36:58 följande:
    bumblebee jonis: Elite Hotels lägger ut en del av sina rum på Tradera så kolla om det finns något rum i närheten av där du bor, www.tradera.com/search/result.aspx
  • bumblebee jonis

Är lite glad nu! Det ser ut att ha löst sig med bröllopsnatten Min m2b och jag pratade när han kom hem från jobbet och beslöt oss för att kolla med dem som vi visste ville geoss något. De lägger en liten summa var och vips - så var det löst Gäller att inte vara för rädd att be om lite hjälp ibland

jennyfer skrev 2008-04-22 19:59:44 följande:
    bumblebee jonis: I värsta fall så kanske ni har några nära kompisar som ni skulle kunna höra om ni kunde lånbyta boende över just bröllopsnatten. Ok, det blir inte som hotell, men det blir i alla fall en omväxling. Det kanske var en knäpp idé, men bröllopsnatt bland flyttlådor låter lite trist. Förbered bröllopsnatten (oavsett om den är hemma eller hos någon annan) med att ladda upp med t ex en massa extra god frukt, mousserande vin, choklad, tända ljus för att få en härlig stämning.
  • bumblebee jonis

Kul att se att det händer något positivt som visar att det är på väg åt rätt håll!

Håller tummarna för dig inför läkarbesöket.

Ifrån mitt håll kan du få hjälp med -

- pyssel. Tycker sånt är jättroligt!
    - eftersom vi gifter oss på lördag finns det säkert mer som jag kan bistå med efter det. Kanske finns det en del saker till dukning eller liknande.

• bumblebee jonis

Har inte varit inne på några dagar av förklarliga skäl. Är ju numera Fru

Blev så glad när jag läste om ditt läkarbesök! Nu måste det ju bara ha vänt

• bumblebee jonis

Kikar in för att se hur det går för dig bara

Svar på tråden Vi får skita i allt.....HJÄLP