Inlägg från: Thailand 08 |Visa alla inlägg
  • Thailand 08

Vi får skita i allt.....HJÄLP

men vad jobbigt! kan ju inte mer än skicka en stor kram

• Thailand 08

Då har ni köpt allt utom mat och dricka?

• Thailand 08

bumblebee jonis skrev 2008-04-22 14:29:50 följande:

Åh! tycker så synd om dig. Vet hur det känns när ekonomin tryter...Vad är det kvar för kostnader? Radda upp så ska vi se vad vi kan hjälpa till med och ge råd om!!!Visst ska vi försöka hjälpa till eller vad säger ni tjejer!?!Tänk om vårt eget bröllop skulle behöva ställas in så nära mållinjen
    Självklart,skulle tom låna ut min klänning om nån skulle behöva
  • Thailand 08

Klart att ni ska gifta er och nu är det sååå nära.Nu ska du se att allt löser sej

• Thailand 08

Vi letar hus,fast jag är så frusen av mej så jag vill nog ha en panna :)

• Thailand 08

Tänk vad kul sen att få se lyckliga bröllopsfotn efteråt.
    Efter regn kommer solsken heter det väl...

• Thailand 08

Är det nåt mer som fattas?

• Thailand 08
    Vinnaren skrev 2008-04-24 14:18:35 följande:
    NI är fantastiska.Varje hårstrå står upp igen.Vet inte hur jag skall kunna tacka er??Jag har svårt att be om hjälp men faktiskt skall jag denna gång tänka efter en gång extra och hör av mig om jag behöver tips och råd. Vilket jag kommer att behöva. Nu har det varit så mycket ett tag att jag inte orkat tänka på bröllopet som går av stapeln om 37 dagar!!!!Imorgon skall jag kolla mitt hjärta och om det går bra så börjar jag våga tänka litem er framåt. Är dock nervös som bara den att det också skall ställa till det......08:30 imorgon bär det av till City kliniken, håll tummarna!Kan berätta att idag har dom varit och kopplat in kommunlat vatten till oss, vi har fått värme och dricksvatten!!!!!!!!NU VÄNDER DET VÄL ÄNDÅ!!!!Tack mina fantastiska vänner!
    Ja där ser du.Nu har det vänt.
    Behöver du stayups eller trosor mm så hör av dej.( naturligt vis helt nya och inplastade)Tveka inte om det är nåt du behöver!
  • Thailand 08

Blir ni många? Kom precis på att jag har fina servetter kvar ,både till mat och kaffe

• Thailand 08

Grattis till ett lyckat läkarbesök.
    Strumpeband med blå rosett har jag,vill du låna det så har du både lånat + blått

• Thailand 08

Kika på rea sidorna på Ellos,Halens ,HM mm och Catalog mail outlet brukar ha bra priser

• Thailand 08

Nej...Hur kan ni ha sån otur???
    Tröst kram

• Thailand 08
    kassandra skrev 2008-05-31 19:59:21 följande:
    Hejsan vinnaren min m2b har brutit benet nu när han presic börjat jobba och vi skulle börja måla huset typiskt ! Jag skulle titta på brud bukett i dag och vart så illa bemött på två butiker att jag sprang ut där ifrån gråttande ursch blir nog ingen brudbukett....
    Nej vilken otur. och vad är det för j...a försäljare du stött på? Sen på 2 ställen!!
  • Thailand 08

Så fina kort.Du blev en VINNARE tillslut efter allt strul

Svar på tråden Vi får skita i allt.....HJÄLP