• MissDoe

Vi får skita i allt.....HJÄLP

Jag tycker inte att du ska ha dåligt samvete. SJÄLVKLART älskar och lider du med din vän och syster, men du måste ju ha rätt att må dåligt också. Det påverkar ju dig med! Jag är själv inte så där jättebra på att hantera när det jag planerat inte blir som jag tänkt mig, (blir jätteledsen) med det betyder ju inte att jag klandrar nån annan för det.

Men se det ljusa i situationen, du har hittat en hel hög med nya vänner här som bara ÄLSKAR att bubbla om bröllop och som kan lyssna (läsa) och stötta när du mår dåligt. Så fortsätt att prata av dig för oss, så orkar du finnas där för dina vänner.

Kramar i massor (så att några räcker till dina tärnor)

• MissDoe

Åh vad skönt att du äntligen får lite positiva besked! Har berättat om alla dina strapatser för min m2b och han blev lika tårögd som jag. Så här kommer fler styrkekramar från norrland

• MissDoe

Har också läst, vad skönt att det känns ljusare igen!

• MissDoe

Vad kul att du fick en sån lyckad hippa!! Det lät verkligen hur roligt som helst! Bara två veckor kvar nu..

• MissDoe

Skickar en *BAMSEKRAM* och talar än en gång om att det kommer att ordna sig, även om det inte känns så just nu och det egentligen inte hjälper vad nån säger. -Det löser sig! Jag lovar!

Nu till problemet, vad är det som hänt med bilen? Allt behöver inte bli så jättedyrt och dom flesta verkstäder har nån form av räntefri kreditbetalning (om man betalar på ca 6 mån). Vi hade en Audi som vi lagade för ca 25000:- sammanlagt (ca 5-8000:- per gång) och det funkade även om vi egentligen inte hade några extra pengar.

• MissDoe

Vad bra att du känner dig mer uppåt idag! Blir så glad när saker går bra för er! Lite löjligt att bry sig så mycket om en människa som man egentligen inte känner, men tänker på er nästan dagligen! (hmmm... ska nog sluta låta som en stalker nu.. )

Sen det med bilen, se det som att ni tar en lite mer offensiv roll i "bensinupproret". Jag menar, här undviker vi att handla/tanka på mackar mellan 23/5-27/5 med ni tar ju krafttag och ställer undan bilen! You go girl!!

• MissDoe

Gråter en tår för er när jag läser ditt inlägg. Precis som Aleta säger så finns inte mycket jag kan göra för att det ska bli bra, men jag vill! Jag vill bara ta över dina sorger för en dag så du kan få tänka på ditt underbara bröllop.

Kramar i massor

• MissDoe

GRATTIS!! Vad skönt att eran dag blev så underbar trots alla motgångar! Ser fram emot att få se lite bilder här framöver.

Svar på tråden Vi får skita i allt.....HJÄLP